honger naar vast voedsel?

2 weken geleden ben ik van 6 naar 5 voedingen gegaan. Ik blij, iets meer tijd tussen het drinken. Maar sinds 2 dagen drinkt ze 8 keer bij me en deze week was het al 2 keer 's nachts ook raak! Dus 9 keer drinken...
Zou ze honger hebben naar warm eten en elke dag fruit? Wat denken jullie? Mijn man en mijn moeder denken van wel. Ik vind dat ze afgelopen week afgevallen is, dus genoeg krijgt ze zeker niet met 5 voedingen. Alleen: ze huilt niet voor drinken, dus dacht ik dat ze genoeg kreeg.

Over 2 weken wordt ze 6 maanden en ze krijgt bv.

gr, Angeline

Waarom ben je van zes naar vijf bv gegaan? Was dat het verzoek van je kindje of op jouw initiatief? Wellicht heeft ze toch behoefte aan 6 keer bv. Persoonlijk zo ik tot 6 maanden wachten met bijvoeding.
Ik zit ook te springen totdat ik volgende week kan gaan bijvoeden. Is immers heel leuk om te gaan doen. Maar ik geloof wel in het verhaal dat het beter is om te wachten tot zes maanden dus dat doe ik dan maar braaf.

Judith

Ik heb eens geprobeerd te wachten tot ze zelf aangaf te willen drinken. Dus dan kwam er meer tijd tussen, ik kwam uit op 5 voedingen per dag en ze bleef doorslapen. Maar nu blijkt na 2 weken toch wel dat dat niet goed is. Ze meldt zich niet door te huilen en dat is misleidend denk ik! Ze krijgt dus weer 6 of meer voedingen per dag hoor! Melk blijft het belangrijkste voor haar. Ik ga haar niet korten op melk. Pppfff ik blijf het maar lastig vinden wat nu het beste is. Vanochtend heeft ze een hele gepureerde banaan gekregen en daarna nog 2 !!! borsten gedronken.

Zat er maar een gebruiksaanwijzing bij bij de geboorte ;-)

hoi angeline
ik denk dat vera(toch?) weer even bij moet tanken.boas krijgt kv,nog 4 flessen maar af en toe is hij opeens heel hongerig en heeft gewoon een extra fles nodig.als je minder bent gaan voeden is je bv misschien iets teruggelopen?de baby regelt dan zelf de opvoering door meer te drinken(de eerder genoemde regeldagen).
je kan proberen of bijvoeden helpt.bij boas niet.hij eet al best goed,maar wil daarna alsnog zn fles.
succes ermee.hopelijk draait het snel weer bij.

Terug
Bovenaan