honger???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Weer eens even een berichtje van mij.....
Zoals iedere maand heb ik weeeeeeeer het gevoel dat we wel eens geluk zouden kunnen hebben. Wat zou het makkelijk zijn als ik iedere maand dacht dat ik NIET zwanger zou kunnen zijn. Is een stuk rustiger denk ik...........(ik bedoel dus alleen gebaseerd op gevoel he, lijkt me verschrikkelijk als je het weet, of denkt om medische redenen)

Maar goed, ik heb weer eens een vraagje: Ik heb ergens vrijdag of zaterdag denk ik mijn ei gehad, en nu heb ik al een paar dagen steeds honger. Ik eet niets minder dan normaal maar een uur voor de lunch, en een paar uur voor het avondeten krijg ik ontzettende honger!!! Heb nog nooit van zo'n symptoom gehoord, maar je weet het niet.....
Ook heb ik het gevoel dat ik behoorlijk opgeblazne ben. Ik had vandaag zelfs een broek waar ik zowat niet in kon. Hat paste net aan, maar heb hem gauw uitgedaan. Deze broek heb ik pas gekocht en ik ben absoluut niet aangekomen. (zeker, want sta iedere ochtend op de weegschaal)

Misschien dat jullie me weer eens willen helpen............
Liefs Annet

Hoi Annet,

Ik ben nu 6 weken zwanger en ik herken jou klachten wel.
Ik heb echt vanaf mijn ei verschrikkelijke honger ................
Nu 6 weken verder eet ik me echt helemaal rond (wel met gezonde dingen natuurlijk )
Het wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij iedereen een zwangerschapsklacht is maar bij mij was dat het zeker wel.

Ik hoop echt voor je dat het raak is.

Liefs San

Hoi,

Ik herken jou klachten ook, bij mijn eerste zwangerschap 8 kilo aangekomen in de eerst 3 maanden (dat is niet echt nodig). Liep de hele dag te eten. Heb dit trouwens tijdens de hele zwangerschap gehad.

Groetjes Tas.

Hihi.. dat kan idd ook een teken zijn dat je zwanger bent..! Doordat je hart sneller gaat pompen wordt je stofwisseling sneller en dus is je maag sneller leeg..
Mjah.. ik heb het ook altijd een week voor ik ongi moet worden.. dan heb ik ook de hele week trek. Afwachten dus weer.. duurt lang he zo..

liefs Bats

Hai Annet!
Voordat ik mijn nod heb krijg ik altijd meer honger, dit heb ik altijd al gehad. Keb ook veel meer zin in lekkere dingen. En ik heb ook meestal dat opgeblazen gevoel, het gevoel dat je aangekomen ben. Maar dat verschilt ook per maand. Ja tis allemaal wat, dat had ik eerst ook maar nu let je op alles wat je voelt! Vroeger was je daar helemaal niet mee bezig. Ik had daarentegen ook weinig kwaaltjes. Nu ietsje meer buikpijn de 1e dag. OOOHHHH hoe zou het toch voelen hè om zwanger te zijn... Ik ben nu echt op mijn punt dat ik écht een kindje wil!! Ik zie ook overal meiden van mijn leeftijd met een kleine!
Groetjes Suus.

Hoi meiden

Hehe eindelijk kan ik weer meedoen. We hebben nu internet vis de kabel, maar kpn had drie dagen te vroeg afgesloten  Kon ik niet internetten!!!!!! Echt heel erg als je zo verlaafd bent aan dit forum

Maar goed, ik heb nog steeds ongeveer 2 a drie uur na mijn luch ontzettende HONGER. Geen trek, maar echt honger. Helaas weet in ondanks het temperaturen nog steeds niet wanneer mijn eisprong was.......... O, ben trouwens ook erg vaak moe en al bijna twee weken een beetje (nou ja, behoorlijk) chagarijnig.....

Ik hoop maar weer, het zal toch echt wel een keer gebeuren toch???
Dank jullie voor de lieve reacties, meiden. Ik doe jullie noooooooit meer weg!!

Veel liefs Annet

hoi hoi,

het was me al opgevallen ja dat je er niet was....maar gelukkig ben je er weer.

nou misschien ben je wel zwanger....zou toch wel mooi zijn...
hoelang is je cycles normaal dan?
en hoever ben je nu??

liefs bri

Hai Bri
Wat  leuk dat je hebt gemerkt dat ik er even niet was. Was echt even in paniek hoor. Hoe moet dat nou als je verslaafd bent???????? Maar goed, hij doet het weer.

Ik zit nu op dag 28 of 29. Ik moet dus nog bijna een week. Wel weer lang hoor, maar goed, ik wordt nu wel weer ietsje geduldiger. Normaal gesproken duurt mijn cyclus trouwens ongeveer 35 dagen. Soms 34 en soms 36, maar altijd daar in de buurt. Ik moet dus echt nog eventjes geduld hebben......

Ach............ zucht............... steun.......... erg he???............... hahaha
Liefs Annet

Terug
Bovenaan