HONGER!!

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben nu 5 weken zwanger en ik blijf de hele dag door ongeacht wat ik eet honger houden, is dit normaal? </p><p>Tegen de avond wordt het nog veel erger...</p>
 
Jaaa! Dit ken ik! Ik ben ook 5 weken en heb alleen maar meer honger dan normaal. Ik probeer wel gewoon te blijven eten zoals ik deed, met savonds wat meer aardappels en groente en overdag wat meer fruit, maar soms (bijna iedere dag haha) een stukje chocola. Ik dacht dat misselijkheid een symptoom was, maar daar heb ik dus helemaal geen last van!
 
Ja heel normaal!! Het moeilijke is om niet teveel te eten! Probeer gezonde snacks, ik ging veel komkommer/tomaten eten, dan zat ik wel snel vol van! Ookal wou ik hele andere dingen ?
 
Heel herkenbaar! Ik werd juist misselijk als ik niet genoeg at. Veel crackers met kaas op. Inmiddels 30 weken zwanger. Niet zoveel honger meer, maar wel zo veel zin in chocola.....! :-D
 
Heel erg herkenbaar! Ik kon ook de hele dag door eten. Wat ik vaak tussendoor nam waren Snack a jacks crackers of volkoren crackers met smeerkaas. Of een banaan hielp ook wel bij mij, alleen na een half uur/uur had ik weer een knorrende maag.

Ik ben nu over de 9 weken, en voor mijn gevoel is het nu iets minder, maar dat is per persoon anders denk ik.
 
Terug
Bovenaan