honger

Ik zit nou (pas) in mijn achtste week. Maar ik heb altijd zo'n honger. Klinkt misschien een beetje raar, maar het is echt zo. Had ik eerst niet. Het lijkt me dat aangezien lijnen niet goed is, ik dan toch maar gewoon moet eten, maar ik wil niet teveel aankomen. Heeft iemand dit ook gehad? Ik probeer het op te vullen met appels en komkommers e.d. maar dat vult maar even. Het is misschien een beetje raar, maar ik vroeg me toch af of meer van jullie daar last van hebben.
 
Ja, dat had ik ook de eerste 10/12 weken in beide zwangerschappen. Normaal at ik 3 broodjes 's middags en toen wel 5 en dan had ik nog echt honger. Zolang het gezonde trek is en je eet gezonde dingen dan kun je daar heus aan toegeven.
 
Ik ben op dit moment een paar dagen overtijd. Een kenmerk van een eventuele zwangerschap is bij mij inderdaad heel erge trek. Ik heb nog geen test gedaan maar het valt me wel op. Ik heb m'n eten eerder op dan m'n man en dat wil wat zeggen. Jij geeft me hoop door te schrijven dat je zo'n honger hebt.
 
ja veeeel honger en als ik niet veet wordt ik miselijk.
ik begin bij opstaan meteen met een boterham, een uur later weer, ik eet eigenlijl de hele dag door.
ik probeer s avonds niet te zwaar te eten want dat valt niet zo lekker.
ben ook wel aangekomen..... maar dat hoort erbij zeg ik mijzelf.
liefs mathilde
 
ook ik heb tot aan mij 12 week veel gegeten en voornamelijk boterhammen van 4 sneetjes ben ik naar 10 gegaan en het vreemdste was dat ik er alleen mager vleeswaren op wou hebben of kaas,ander beleg had ik helemaal geen zin aan.
ook s`avonds had ik 2 keer mij bord leeg.
nu ik op 25 weken zit eet ik juist weer minder kan nu niet zoveel meer op omdat het kindje al tegen de maag aandrukt...

succes verder met je zwangerschap en geniet er lekker van
groetjes
 
fok je er niet teveel over op. Uit mijn vriendenkring weet ik wel ongeveer dat als je niet de hele dag aan eten denkt dan ben je de hele dag misselijk. Het gaat in maand 4 grotendeels over. Misschien heeft je lijf het nodig want de eerste 3 maanden kosten enorm veel energie. Vandaar ook de zin in vullend voedsel. (een appel en een komkommer doen het dus niet, probeer een banaan o.i.d.)
Groetjes
 
OOk ik wil niet te veel bijkomen en ik kan me gioed helpen met een warme kop chocolademelk ( cacau ) en dat vult ook heel goed. verder los ik de honger inderdaad ook op met fruit, dat werkt inderdaad maar even, maar als je het fruit in stykjes snijd en vervolgens in een kommetje met yogurt doet, vult dit ook goed.

Veel succes met de zwangerschap.

groeten van mij 5wk.
 
Hou op! ben de eerste 3 maanden al 10 kilo aangekomen.
Ik bleef eten,had nooit genoeg.
Niet eens snoepen ofzo maar puur eten van brood ed.
Nu ben ik 24 weken en ben weer in balans, het is nu eenmaal zo!

Vind dat je er goed mee omgaat hoor!
 
Terug
Bovenaan