Honger

Mijn zoon van negen weken krijgt voeding voor hongerige baby's.Ik heb niet het idee dat dit werkt want hij blijft tussen de voedingen huilen.Hij krijgt nu 180ml en heeft daar voor het moment genoeg aan maar al snel gaat hij huilen.Zou dit echt aan de voedingen liggen?
Wie herkent dit en heeft tips.
Alvast bedankt Claudia
 
mijn zoontje melde zich rond die tijd ook steeds meer en ik heb hem toen 200 cc gegeven en sindsdien gaat het hartstikke goed. hij krijgt nu 4x 200cc (= 180 cc water)

Hij is nu 12 weken
 
Zo zo nog meer van die hongerige wolfjes. Mijn zoontje is nu net de 3 maanden gepasseerd en krijgt dus in alle flessen 4 afgestreken eetlepels rijstebloem. Moet eerlijk zeggen dat gaat al een week of 3 heel erg goed. Hij huilt een stuk minder en lacht ook meer. Mij werd ook verteld dat ze ook te veel voeding kunnen krijgen, en daardoor dus weer meer gaan huilen, maar ja je hoort als moeder toch wel of het echt honger is of een krijs naar aandacht of kramp..

Groetjes en veel suc6 Mirela.

O ja ben vandaag op het CB geweest en heb verteld dat ik er rijstebloem bij in doe, hij is prima op gewicht niet dun niet dik dus gewoon zo doorgaan werd me verteld..
 
hoi
ik heb ook dochter van zeven weken. ze krijgt de borsvodin. ze hulit ook vaak maar dat betkent niet dat ze altijd honger hebben ze hebben vaal zuigbehoeft. of heeft krampjes kan ook.
veel sucsus
 
Hoi Claudia,
Mijn zoontje van 7 weken had precies hetzelfde. Wij gaven hem 170 ml voeding voor hongerige baby's, maar ook bij hem leek het of hij al na een uurtje weer honger had. Ook wilde hij niet goed gaan slapen en huilde hij soms van voeding tot voeding.Sinds vorige week zijn wij begonnen met het inbakeren bij het slapen gaan. En wij kunnen hier alleen maar positief over zijn. Mijn zoontje is hierdoor veel rustiger geworden en ontspannen. Ook zijn hongergevoel is minder geworden, doordat hij zijn energie niet zo snel meer verbruikt. Wij zjn nu naar 150 ml teruggegaan. Praat hier eens over met het consultatieburo.
 
Bedankt voor alle reacties.
Het rare eraan is maar voor ons wel fijn dat hij s'nachts rustig slaapt en maar 1x voor een voeding komt.
Maar ik moet zeggen dat hij de laatste dagen er wat beter op reageert.Ik wacht nog even af
 
Hallo Claudia,
Hoe lang doet je zoontje over zijn fles? Als hij korter dan circa een kwartier drinkt, kan het zijn dat hij zijn zuigbehoefte niet bevredigd is. Dan zou je een speen met een kleiner gaatje kunnen proberen. Als het dan weer te langzaam gaat, kun je tegen het einde de grotere speen weer op de fles zetten.
 
hoi claudia,
kijk wel uit met meer voeding geven of teveel nutrix toevoegen aan de fles,want zo is mijn zoontje van 4 maanden eigenlijk iets te zwaar geworden,en de vetcellen die ze nu krijgen,zijn bepalend voor zijn gewicht later. veel suxes
 
Terug
Bovenaan