honger

bedankt voor jullie reacties dames!!
Wat zijn nou eigenlijk duidelijke verschijnselen van een hongerige baby?
Anna kan jij me hier antwoord op geven?
mijn zoontje krijgt namelijk de friso comfort en als ik op de forte overstap ben ik weer bang voor verstopping!

groetjes,
anja
 
hoi anja,

je kunt de voeding ook mengen, dan pak je meteen meerdere problemen aan. mijn dochter had ook last van verstopping en spugen. ik mengde omneo en forte, half half. het is even puzzelen. ik weet niet hoe oud jouw zoontje is, rond de 5 mnd nam de honger bij ons weer af, ik ben toen langzaam gaan minderen met de forte voeding en begonnen met bijvoeding. met 6 mnd ben ik overgestapt op de gewone nutrilon 2. alle klachten zijn verdwenen. oja om even te antwoorden op je vraag van de honger, mijn dochter was heel huilerig, sliep slecht en kort. ik was echt radeloos aan het worden. met de forte voeding was het meteen een wereld van verschil, ze bleef veel langer verzadigd. tegen verstopping deed ik af en toe een scheutje olijfolie door de fles.
het is wel een lang verhaal geworden...
laat even weten wat je gaat doen.

groetjes Anna
 
Mijn zoontje is 7 weken, het rare is als hij eindelijk na ongeveer 2 uur in slaap valt (soms slaapt hij helemaal niet tussen de voedingen)moet ik hem heel af en toe wakker maken daarom dacht ik niet meteen aan een hongerige baby en volgens het cb zijn het krampjes of zijn het boertjes sorry maar hier geloof ik niks meer van! ik gebruik friso voeding kan ik de friso comfort ook mengen met de friso forte denk je?? (ps ik ben zo blij met je snelle reactie!!) ik vindt dit zo vervelend voor mijn prachtig lieve zoontje!
 
ja hoor zou het zeker proberen! ik heb ook zo vaak met het cb gebeld en kreeg rare adviezen. tegen het spugen moest ik een stapel boeken onder het matras doen!!!! kind moest rechtop slapen! dit lukte natuurlijk niet. ik kreeg de tip van het voeding mengen van iemand uit mijn kennisenkring. je hoort het nu veel vaker hoor, dat de voeding wordt gemengd!
succes
groetjes Anna
 
Terug
Bovenaan