honger??

Hallo allemaal,

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen met het volgende. Wie heeft er ervaring met een hongerige baby? Mijn zoontje van 8 weken gebruikt nu nutrilon 1 gemengd met de forte van nutrilon. Hij is 5,7 kilo dus mag maximaal maar 5 flessen van 200 cc hebben op een dag. Ik gebruik de forte nu sinds een week. Voorheen wilde hij iedere 3 uur wel een fles. Hoelang duurt het voordat de forte werkt, is het misschien beter om alleen forte te gebruiken? Wie oh Wie heeft hier ervaring mee?
Groetjes Diana
 
Als hij ertegen kan, dus geen krampjes of ontlastings problemen krijgt, kan het gewoon.
Je kan ook aan het consultatie bureau vragen of je misschien al rijstebloem mag toevoegen aan de fles?!
 
ik heb de forte een paar dagen geprobeerd als laatste voeding voor de nacht, maar onze dochter (12 weken, 5.3 kilo) sliep er net zolang op als de nutri 1.
ze zit nu op 5 x 150 ml voeding, en de laatste geef ik 165 ml
 
Ik dacht ook dat ik een hongerige baby had, en ging over naar een combi van nutrilon 1 en nutrilon forte. Maar door krampjes gebruik ik nu nutrilon omneo en nutrilon forte half om half. Ze mocht toen 120ml en van het cb max 150ml..toen ze nog honger bleef houden, ben ik haar toen (met 5.5 week) al 180 ml gaan voeden. Nu ze 9.5 week is, drinkt ze nog steeds 180ml..dus blijft het constant. Dus mijn advies..gewoon geven totdat ze tevreden is. Die hongerbuien verdwijnen vanzelf weer.
 
Onze zoon Luuk heeft een week na de geboorte de nutrilon forte gekregen. Deze werkte vrij snel, maar hij kreeg door deze voeding moeite met ontlasting maken. Dus ik zou deze niet volledig gaan gebruiken, maar inderdaad mengen met omneo of nutrilon 1. Succes.
 
Terug
Bovenaan