Honger?

Hallo allemaal,

Mijn zoontje Jeffrey is nu 8 maanden en sinds 1,5 week wordt hij zo rond half 3 wakker. Hij begint eerst te babbelen, dan te kreunen en dan te huilen. Na ongeveer een uur vind ik het toch wel welletjes en probeer hem met wat drinken weer in slaap te krijgen (hij drinkt overigens volgens mij erg veel. Als je hem zijn gang laat gaan drinkt hij 125 cc sap weg 's-nachts).
Dit lukt ons vaak niet waardoor wij er maar weer uitgaan en hem de fles geven (180cc). Deze drinkt hij helemaal op, dus heeft hij toch honger. Hoe kan dit. Hij krijgt om 22.30 zijn laatste fles (210 water, 7 scheppen Friso Comfort en 2 schepjes rijstebloem). Hier zou hij toch tot de volgende morgen genoeg aan   hebben. Volgens mij is het niet zo dat hij ons een beetje in het ootje neemt en alleen aandacht vraagt, want anders zou hij die fles 's-nachts niet leegdrinken.
Heeft iemand tips en drinkt hij niet te veel sapjes 's-nachts. Hij drinkt overdag ook al goed.

Een moeie mama.
 
Aan sap of een fles went hij ook. Dan gaat z'n lichaam er om vragen. Je kan hem beter een fles water geven, zit niks in en lest toch de dorst. Het is wel een paar nachten fiks afzien. Misschien handig om de fles in zijn bedje te zetten. Kan hij gelijk als hij wakker wordt wat drinken en misschien gelijk weer verder slapen. Als je wacht kan hij al weer te wakker zijn....
 
ik zou hem toch ook geen sap geven;dan wordt het maar weer een gewoonte,zo van "ik huil en er komt iemand met iets lekker..."
maar kan je hem geen water geven?
en de luchtvochtigheid in zyn kamer?by my staat er een bevochtiger aan by hele droge lucht.,als ze dan verkouden zyn en door hun mondje ademen droogt hun keel minder uit en worden ze ook niet dorstig wakker.
als het dat is tenminste,he succes!
 
Misschien de rijstebloem vervangen door bambix groeipap?



Ik heb het idee dat daar iets meer vulling in zit. Als was het maar omdat hij meer werk heeft die vezels te verteren.

 
Terug
Bovenaan