honger....

hoi,

mijn kleine mannetje wil sinds vannacht elke anderhalf a twee uur eten.... is dit een regeldag?
ik ben elke keer zo bang dat ik niet genoeg voeding meer heb... (geef bv)
ik leg hem nu maar elke keer gewoon aan.
heeft iemand hier ervaring mee?

liefs marijke

Lijken mij inderdaad regeldagen. Heb niet echt ervaring, maar wel iets teruggelopen BV. Ik kolf alle voedingen en moet nu veel vaker kolven om aan de "vraag" te voldoen. Ik neem aan dat als ik "live" zou voeden, Christian ook zo vaak zou komen (om de 1-2 uur) omdat hij anders niet genoeg binnenkrijgt. Er is mij verzekerd dat mijn lichaam dit vanzelf weer gaat rechttrekken door meer te produceren. Hoe meer je aanlegt (of kolft in mijn geval), hoe meer melk er geproduceerd gaat worden. Het kan alleen een paar dagen duren voordat een nieuw evenwicht is ontstaan. Dus ik zou gewoon blijven aanleggen en accepteren dat je er een paar dagen druk mee bent...

Veel succes!

Groetjes, Karin
Mama van Christian, 4 wkn oud

Hoi Marijke,
het lijkt me inderdaad een regeldag. Floor heeft er al flink wat gehad, dit omdat ik zelf ziek was en de bv erg terugliep. Is heel vervelend en ik werd er ook heel onrustig van. Bij het cb zeiden ze dat ik wel moest proberen om minstens 2 uur tussen de voedingen te houden. Dit om je eigen "melkproductie" en omdat het kindje anders niet goed leegdrinkt. Ik had ook het gevoel dat ik veel te weinig voeding had, maar Floor wist het toch heel goed weer op gang te brengen. Vertrouw je eigen lichaam maar! Succes vandaag! groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan