Honger!

Nee...nu eens een keer niet Esther (hoewel die ook wel grotere flesjes lust), maar haar mama die honger heeft!
Ik wilde voor ik aan het werk ging toch echt die laatste kilo's kwijt en heb mezelf op diëet gezet. Ik ben net als de rest van Nederland aan het Sonja Bakkeren (Voel me echt een kuddedier, maar daar heb ik me overheen gezet. Voor mijn trouwen heb ik met die shakes gewerkt maar dit smaakt beter) en de eerste kilo ben ik nu in een week tijd al kwijt (hoera!), maar ik krijg echt steeds meer trek. Pffff...wie mooi wil zijn...

Zo, dat wilde ik ff kwijt. Het helpt om het op te schrijven, haha.
Nog meer dames aan de lijn?

Groetjes,

Eveline

Ik gebruik nog steeds het excuus dat ik borstvoeding geef en daarom niet mag lijnen. Maar eens zal het toch moeten gebeuren  . Eigenlijk moet ik gewoon niet snaaien, maar ik heb ook de hele dag trek (komt weer dat bv excuus bovendrijven, haha).
Succes met Sonja!
groetjes van Ruth

Hey Evelien.
Hier nog zo`n kuddedier!
Ik ben ook aan het bakkeren,ik ben nu 6 weken bezig en al bijna 6 kilo kwijt.
Maar ik heb er nog 13 te gaan. Ik had de eerste 2 weken ook mega honger en kon alleen maar aan lekkere dingen denken maar het is nu stukken beter.
Ik word natuurlijk ook gestimuleerd door de weegschaal!
Mijn vriend doet alleen de lekkere dingen mee en is al bijna 10 kg kwijt,hoezo gemeen dus!!!! Nou meid succes!!!!!!
Groetjes Mikkie

Hoi,hoi,
Hier geen Sonja Bakker! Een Sonja in huis is meer als genoeg hhihihi. IK let wel op wat ik eet, ben niet streng op dieet maar snoepen doe ik niet meer, tussendoor gewoon lekker een appel, 's avonds gezond eten en ik drink veel water. Het gaat er wel wat langzamer af maar ach..
Ben nooit een van de slankste geweest en zal dat ook nooit worden denk ik.

groetjes Sonja

hoi eveline,
het lukt me niet.... ik probeer door gezond te eten af te vallen maar weeg sinds begin maar nog steeds 3 kilo boven mijn 7 kilo te zware startgewicht... dus moet sinds begin maart nog steeds 10 kilo. er gaat werkelijk geen gram af. nu hoor ik overal dat lijnen niet goed is voor de lange termijn en daarom wil ik zniet te streng doen.... en ik heb iets tegen die sonja bakker....al wordt de verleiding om ook mee te gaan doen wel groot als dit wat ik nu doe niet werkt. ik kan niet tegen langetermijn denken, ik wil afvallen en wel nu!!!!
nou een nog sonja-twijfelaar.

groetjes,daphne

@ ruth... oeps ik herken je verhaal... mijn bv geef ik ook op als excuus... tja.. wil wel maar mag niet streng op dieet..

eigenlijk moet ik ook minder snoepen.. ma heb ook de hele dag honger en vind alles zo lekker!!!!!!!!!!!!!!!!

zucht...

ik leef mee eveline... je bent iig niet de enige!!!

succes

Hier iemand die niet aan de lijn is. Moest alleen even denken aan vrienden van ons die ook aan het Sonja Bakkeren waren  geslagen. Laatst zaten ze gewoon te snoepen en wat was het excuus: ze hadden een sas-dag.. schijt aan Sonja! Zo komen de kilo's er niet vanaf natuurlijk,  maar ik kon er wel om lachen.

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan