Honger!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

we mogen absoluut niet klagen over het eten van Isis (7 maanden), want ze lust en eet alles. En als het niet snel genoeg gaat wordt ze boos, eerst een gilletje en dan huilen, terwijl de vorige hap nog amper doorgeslikt is! Ik heb niet het gevoel dat er te veel tijd tussen de maaltijden zit: 7:00, 10:45, 11:45, 12:30, 15:00, 17:00 en 19:45 Genoeg eetmomenten zou je zeggen! Ze is wel erg actief, kost energie, misschien daardoor meer honger? Zijn er bij jullie ook van die hongerlapjes?

x Esther

Yep!!! Heel de dag door honger en inderdaad de ene hap is nog niet weg en de andere moet er al weer in zijn. Maar het stomme is...de fles van 19.30u drinkt hij bijna niet omdat ie dan helemaal vol zit.  

Jouw schema ziet er goed uit hoor. Het moet goed zijn zo lijkt me...
Is ze na het eten wel tevreden? Dan is het goed.

jaja ook hier zo vreetzakje,vooral met fruithapje,zodra de lepel eruit is een hongerige blik en piepen om meer.

Maar ook fenna is een actief meisje,ze is er tevereden op en groeit netjes,prima toch!

De tijden zijn hetzelfde als bij jou kindje!

groetjes ramona

hey,

hier ook hetzelfde verhaal hoor! het wordt nu wel iets minder, maar als ik niet snel genoeg ben, dan krijst hij alles bij elkaar! toch denk ik dat hij genoeg binnen krijgt en ook jou schema ziet er goed uit! dinand vind alles ook erg lekker, dus echt een "vreetzakje

groetjes susanne

Hier hetzelfde verhaal. Hoewel ik niet weet of het nou echt een vreetzakje is of gewoon een mevrouwtje ongeduld!
Ze wordt ook boos als het niet snel genoeg gaat. Maar als ik dan nog langer wacht, hoeft ze helemaal niet meer. Hoe bedoel je...een eigen wil...
Dus ik zit hier altijd als een gek haar eten naar binnen te lepelen.
Sil

Terug
Bovenaan