HONGER

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,

Isis lijkt heel de dag honger te hebben, terwijl ze alles krijgt wat ze nodig heeft, haar schema:

7:15 200 ml opvolgmelk met Bambix
10:45 fruithap (minimaal 2 stuks) + verkruimelde halve Liga
12:00 1 boterham + beleg
                 165 ml opvolgmelk
15:00 Diksap en tussendoortje (soepstengel e.d)
17:30 warme hap, potje 8 maanden of vers (minimaal 200gram) + toetje en restje fruithap
19:15 165 ml opvolgmelk
Eigenlijk lust ze van alles meer, dus meer brood, meer melk, meer tussendoortjes enz.mag tuurlijk helemaal niet klagen, het tegengestelde lijkt me vervelender!

Isis is ook heel de dag in de weer, een uurtje of 2 slapen en voor de rest, kruipen, staan, meemaken erbij zijn! Dat kost ook bergen energie!

Bij jullie ook van die 'eetmonstertjes' (overigens is ze helemaal niet te dik, eerder slank)
x Esther (mv Isis, 29-11-06)

Hier de bekende vetrolletjes, maar zij eet ook zoveel de laatste tijd.
Misschien is het idd de energie die ze verspilt met bewegen, of een groeispurt. Er schijnt rond deze tijd ook weer een sprongetje aan te komen.
Sil

hahaha, wij noemen Lukas ook liefkozend boedhaatje, omdat hij zo rond aan het worden is. Hij eet ook veel, maar geeft ook zwelf aan wanneer hij genoeg heeft, dus ik vind het wel goed zo, hij beweegt namelijk ook heel veel. Ben wel benieuwd wat ze volgende week op het cb zeggen, hij is al meer dan 11 kilo volgens mij! Hij moet dan ook weer prikjes

Hoi,

Hier is onze smulpaap drastisch aan het minderen... hmmmm, weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Ze eet lang niet zoveel meer, maar aan de andere kant.. na het 1e jaar gaat de groei toch wat langzamer?? (ah?? ik hóóp het!) Kind groeit elke keer d'r kleren uit
Maat 86/92 zit ze nu in....  is toch niet normaal meer??

Groetjes Debby

Hahaha hier ook echt een grote eetster maar dat is er niet ontzettend aan te zien!

9.00- ontbijtkoek en 1 boterham
10.30- 120cc melk
12.00- banaan
13.30- 2 boterhammen
15.00- 120cc melk
17.00- warm eten en 130 cc yoghurt
20.00- 210cc papfles

Ook af en toe een rijstewafel, koekje of cracker gaat er zonder probleem in!
Ach liever zo dan een 'slechte' eter denk ik dan maar!

Liefs L81

Terug
Bovenaan