honger!

hebben jullie ook steeds honger?
ik kan heel de dag wel eten! en dan ook echt alles,hard zoet...
bij mijn eerste zwangerschap had ik dat dacht ik niet!
nou hopelijk trekt het wel een keer weg! ik probeer het wel in de gaten te houden maar zoals nu heb ik alweer honger,en als ik dan niet eet word ik misselijk!
herkennen jullie het?

Helelmaal! Eten, eten. Voor het slapen twee broodjes en dan ´s nachts alweer twee broodjes. Wanneer je dan wakker wordt met honger wordt je misselijk. Het zal er wel bij horen maar ik vind het niks.

Voor mij geldt het tegenovergestelde. Het eten staat me tegen. Ik ben niet zo beroerd dat ik moet overgeven maar toch staat alles tegen.

Gaat vanzelf wel weer over denk ik.
Ik heb morgen mijn eerste Echo volgens mijn eigen berekening komt de kleine begin oktober dus zou nou ongeveer 11 weken zijn. Ik vind het ontzettend spannend.

groetjes Trientsje

Haha hier nog zo eentje. Eten eten en nog eens eten. Heb de hele dag door honger.
Het probleem is dat ik het nogal moeilijk vind om eraan toe te geven. Er zitten nog 15 kilo aan van de vorige zwangerschap en ik walg echt van mezelf.(weeg inmiddels alweer 105 met mn kleine lichaam van 1.63m)
Ik probeer het dus echt een beetje tegen te houden, maar dan wordt ik inderdaad misselijk dus eet maar heeeel veel fruit haha.

Oh kijk maar uit met fruit! Heb ik ook gedaan tijdens de zwangerschap van de eerste (ben nu 9+3 van de tweede) Ben toen ruim 30 kilo aangekomen en kreeg het advies om toch te minderen met fuit. Ik kon echter de aardbeien, frambozen, blauwe bessen, etc, etc niet laten staan
Ik herken het dat je moet blijven eten om maar niet beroerd te worden. De truc is om je hoeveelheden over de heeeeele dag te verspreiden, maarja das makkelijk praten.
Was nu bij de controle 2 kilo aangekomen tov voor de zwangerschap en bij de eerste was dat toen al 10 kilo. Viel dus best mee!!!

Friet, chips, drop, mars, tosti's, spare-ribs, liga's, chocolade vlokken, saucijzenbroodjes, broodje gezond, snikkers, sultana's, brood-met-brie, kauwgom-om-mijn-lijf-even-voor-de-gek-te-houden (hé, eten! haha, toch niet!), pizza, kroket, broodje shoarma..

Ik heb honger, ik eet alles door elkaar, heb soms  ineens zin in iets raars. M'n collega's valt het al op dat ik altijd iets in m'n mond heb, m'n geld is deze maand opgegaan aan bovenstaande zaken. NIET NORMAAL MEER!!

En wonder-boven-wonder: nog geen grammetje aangekomen.

Wat gebeurt er toch allemaal met me..?!

xx Floppie
9+1

pfffffffffffff ik heb ook de hele dag honger. Ik neem al extra fruit mee naar mijn werk en heel mijn bureauladekastje ligt vol met líga's, sultana e.d.
Ik dacht nog ik ga proberen niet veel meer te gaan eten, zodat ik niet teveel aankom.
Maar dat lukt zo dus niet.
Maar ja, hoort erbij. Ik ga me er maar niet te druk over maken.

Terug
Bovenaan