honger

hoi

ik heb echt de hele tijd honger ... word er gek van heb ik net gegeten dan heb ik weer honger.
heb ook niet specifiek ergens honger maar gewoon honger.
hebben jullie daar ook last van?

zit nu heerlijk aan een zak chips hahaha.
me schoonvader is van de week in breda weer geweest,even langs de beroemde bon bon zaak.ben niet gek op bonbon maar dat is echt heerlijk daar.
doosje is al op 3 stuks na op.pondje chocola.
oeps!!!!
of ik nou al heb gegeten of niet.maar dat gaat wel me maagtabletten eraan.
gr marjan

nope, wil je mij wat geven? ik heb nergens zin in. eten is moeilijk, alles valt slecht ivm maagzuur of krappe darmen. alleen mini porties gaat redelijk maar ja zin hebben is een tweede.

ik ben nu 38weken en 4 dagen en ik weeg nog steeds minder dan toen ik zwanger werd.

Ik heb geen honger als ik wakker wordt van een van mijn vele dutjes. Maar als ik eenmaal iets gegeten heb wil ik steeds meer. en dat terwijl ik last heb van maagzuur. Ik moet mezelf dus steeds inhouden, anders ben ik uren misselijk.

Gelukkig geen gekke dingen meer. Alles is goed.

Ik heb constant zin in zoet. Chocolade, snoep, koek, kan alles wel opeten haha.
En dan daarna ook aan de maagtabletten. Dat heb ik vooral 's avonds. Ik kom nu de laatste weken ook veel aan. Hopelijk gaat het er straks ook weer allemaal vanaf...

Honger niet echt, maar waterijsjes zijn niet aan te slepen.
Het liefste de dubbelslikkers. Mijn vriend wordt er helemaal gek van. En ik ook..........als ze op
zijn ;-).

Liefs

hoi
ik moest vannacht nog aan je denken.
ik werd om 4 uur weer wakker,ja hoor trek in suikers en drinken.
even naar beneden de snoeppot even open gemaakt en glas drinken.
ja hoor gelijk maagzuur,maar ja ik had weer beetje suikers binnen.
gr marjan

hier wel honger, maar geen trek.
kan idd wel de hele dag snoepen, maar een boterham of prakkie gaat er dan weer met moeite in.

maagzuur heb ik alleen als ik cola drink of melkproducten eet/drink.

lang leve de rennies!!!!!!

liefs, do

Terug
Bovenaan