Honger!

Heeeel herkenbaar.....jammer dat het bij mij vooral lekkere trek is...ben heel benieuwd wat de weegschaal bij de vk volgende week laat zien....hi,hi...jammer toch! Eet smakelijk!!

Groetjes Fee

Herken het ook. Hele zwangerschap had ik zeer weinig trek om te eten en merk nu wel dat ik meer trek krijg.
Ook in lekkere dingen, maar ook in hartige dingen! Dat is voor mij wel fijn want ben een zoetekauw

ik heb wel trek maar op zich alleen in hele suffe dingen.
ik kauw zo een komkommer of paprika weg hoor. bos wortels is ook niet veilig. op zich niet erg natuurlijk, maar t klinkt zo eco, hahaha.
oke, de doos zoenen, (56 calorieen per zoen) die ik van t werk kreeg, was ook geen probleem. maar verder.....vooral konijnen voer. (t is het jaar van het konijn)

knuf
smooty

ik heb ook meer honger dan anders... maar ik vul dit door bruin brood met jam te eten of bruin brood met vlokken.... hahahaha

oh en engelse drop ligt hier niet veilig das binnen een uur op......

Heel gek...heb continu vrij veel gegeten, maar nu eigenlijk geen honger meer... kan geen kwaad hoor met mn bijna 100 kilo...wil er toch graag onderblijven hoor... nu 18 kilo aangekomen, lijkt me genoeg voor een zwangerschap hahaha!

Jaa, helemaal nu ik thuis zit kan ik echt bedenken van mmm hier heb ik wel zin in en hier in haha. Gisteravond voor het eerst dat ik tegen mijn vriend zei, jaaa ik heb zo een zin in negerzoenen, hij begon echt keihard te lachen was wel erg leuk. Maar we zijn ze samen even gaan halen haha. En s avonds net voordat ik bedenk naar bed te gaan denk ik mmmm die chippies daar heb ik zin in.

Gelukkig ben ik nog niet zoveel aangekomen dus het kan er nog bij ;-). maarre kijk natuurlijk wel uit dat ik nu niet de laatste drie wk alsnog kilo's ga aankomen.

laten we lekker genieten met zijn allen. Voordat we het weten moeten we alle kilo's eraf gaan wandelen( wel lekker met het mooie weer waar we heen gaan)

Liefs tamjo

Terug
Bovenaan