Hongerig baby

<p>Hoi allemaal. </p><p>Als me Nederlands is een beetje beroerd is het omdat ik komt uit Noorwegen. Sorry der voor. ?</p><p>Mijn dochter is volgende week 8 maanden oud. </p><p>Ze krijgt  fles 180 water met 6 schepjes 5 x per dag. </p><p>Om 12.30 krijgt ze ook een brood met beleg en een mais vinger. </p><p>Om 1700 krijgt ze thuis gemaakte eten ong 100 gram. </p><p>In de fles om 0700 ochtend en 2200 uur avond krijgt ze 2 schepjes 6 granen pap. </p><p>Elke dag vanaf 0100 is het een drama omdat ze honger heb. Ze wordt elke 15 min huilend wakker en als ik geef de speen wordt ze week stol.....voor e volgende 15 min.</p><p>Hen iemand een tip om wat ik kan doen? Als ze meer melk krijgt krijg ze gele schuimerige poep, zo dat is geen optie. </p><p>Ze krijgt de medicijn nexium omdat ze erg laat heb van ze darmen en maagzuur. </p><p>Ze krijgt forlax omdat anders is haar poep erg dik. </p><p>Ze is wakker vanaf 0700 tot 0900. Dan slaapt ze voor 1 uur. </p><p>En dan slaapt ze weer om 13.00 tot 14.00 </p><p>En dan weer om 20.00 tot 21.40. </p><p>En erna vanaf 22.15 tot 07.50. Maar vanaf 0100 is ze elke 15 min aan het huilen helemaal tot 06.00. Dan is het ineens stil..... </p>
 
Hier ook een hongerige baby. Is 6 maanden en krijgt 6x180cc. Fruit/groente eet ze nog amper. Dus ze leeft nog op haar flessen. Komt s nachts ook voor een fles en dan geef ik 90cc.
Is dat een optie voor je? Gewoon geen hele volle fles in de nacht? Ik weet ook wel dat mijn dochter 'teveel" krijgt maar ik ga echr niet de hele nacht wakker liggen als ze toch honger heefr.. 90cc helpt haar doorslapen. En van die 90cc krijgt ze niks. Anders ligt ze idd ook de hele nacht te jammeren, heb ik echt geen zin in. 
Mijn dochter heeft wel extreme reflux , maandenlang érg slecht gedronken, en heel veel gespuugd (ze dronk max 400cc per dag en ze viel heel erg af), dus misschien heeft ze nu even een inhaalslag? Ik maak me er niet te druk om. Ze drinkt nu rond de 1200cc per dag (is 8 kilo), maar ze zal het wel even nodig hebben denk ik?? Dus hier in de nacht gewoon een klein flesje van 90cc.. dat liever dan de hele nacht wakker liggen.. voor haar én voor mij niet fijn!!
 
Ik denk niet dat een baby teveel kan drinken als hij of zij vol zit heeft hij of zij dat zelf wel aan mijn zoontje heeft het eerste jaar Johannesbrood in zijn flessen nodig gehad omdat hij anders alles letterlijk alles weer zou uitspugen
 
Ze krijgt in elke fles ook johannesbrood pitmeel, anders spuugt ze alles onder. 
Als ze drinkt meer melk dan dit krijgt ze darm krampjes en gele schuim poep. 
 
 
Ik probeer wel vannacht een fles te geven en als dat de wereld van verschil maakt dan bel ik morgen de kinder arts om te overleggen. Ga ik ook vragen over de melk voor hongerige babies. 
Dank u 
 
Terug
Bovenaan