Hongerig Wolfje

Hallo allemaal,

Hier een berichtje van mij. Ben vandaag op het CB geweest. Mijn hongerige wolfje mag dus gewoon extra voeding hebben 220 ml is dus geen probleem bij kinderen van 10 weken. Je mag het zelfs indikken met rijstebloem s'morgens en s'avonds 2 lepels toevoegen. En overdag johannesbroodpitmeet (ja ja daar is het woord weer). Dus als het goed is heeft mijn zoontje na vandaag dus geen honger meer. O ja, 220 ml is incl, 10 cc extra water voor een smeuige ontlasting.

Groetjes Mirela
 
Hoi,

Fijn dat je het dus allemaal goed hebt gedaan! Het verbaasd me wel dat ze bij jou op het cb zo 'mild' zijn. Tegen mij zei ze altijd dat ik echt tot 4 maanden moest wachten met bijvoeding. Dus ook echt voor die tijd geen rijstebloem, johannesbroodpitmeel etc... Ik heb het dus pas vanaf 4 maanden dus gedaan en hij sliep meteen een stuk beter. (hij is nu 4 1/2e maand) Had ik het ook maar wat eerder gedaan. Hoeveel j.b.pitmeel doe jij erin? Er staat 2 tot 4 schepjes op 100ml. Zijn laatste fles om 23.00 uur is 200ml, dus dan zou ik 8 schepjes kunnen doen??? Of is dat teveel? het wordt wel meteen een stuk dikker, dus ik doe wel wat extra water erbij, maar dan krijgt hij zijn fles weer niet op. Tja wat is wijsheid...

Doeg.
 
Hallo Tanja,

Ze zijn inderdaad heel erg leuk bij ons op het CB. En van de rijstebloem doe ik 3 grote theelepels in de pap s'morgens en s'avonds en de andere flessen 1 klein schepje johannesbroodpitmeel, ik heb ook al 2 schepjes gedaan maar dan vind ik het al een de dikke massa worden, en het heeft verder geen voedingswaarde. Waarschijnlijk komt het doordat ik Nutrilon Forte gebruik dit is al voor hongerige baby's en is dus al wat dikker.

Het is toch zielig als ze elke keer zo'n honger hebben.
Dus gewoon doen wat jij denkt dat goed is, heb ik ook gedaan, en er gaat niets boven moedersintuitie ha ha ha.

Groetjes en suc6 Mirela
 
Terug
Bovenaan