Hongerige baby 10 weken oud

<p>Hoi iedereen,</p><p>Ik zit met volgende probleem. Ik heb een dochter van 10 weken die erg hongerig is. Ze drinkt nu 6x 180/6. Waarvan er 5 gedurende de dag en 1 in de nacht. Ik heb het al eens geprobeerd om zeker de laatste fles met Nutrilon forte te maken, maar hierdoor komt ze in de nacht al naar 3 uurtjes terwijl anders na 4 a 5 uurtjes. Ook overdag lijkt ze op de forte eerder te komen. Ze krijgt nu dus Hero standaard. Heeft er iemand een idee wat we het beste zouden kunnen doen. Cb geeft alleen maar aan dat de voeding toch echt te veel is maar wat hieraan te doen dat weten ze ook niet.</p><p>alvast bedankt voor het meedenken</p><p>groetjes Evelien</p>
 
Ik heb voor mijn zoon 6 jaar geleden voor hongerige baby's gebruikt. Op den duur ook niet voldoende en toen een beetje pap in de laatste fles zo viel de nachtfles weg en zat ie op 5x180. Is misschien nog een beetje vroeg, maar volg vooral je gevoel. 
 
Misschien heeft je dochter zuigbehoefte, gebruik je een speen? En hoe lang doet ze over haar flesjes want als ze te snel drinkt is ze niet snel verzadigd. 
 
Ik gebruik inderdaad een speen maar die spuugt ze op den duur uit. Iets rekken gaat nog wel maar niet zodat ze dan om de 4 uur komt. Daarnaast gebruik ik al de kleinste speen op de difrax fles omdat ze anders de fles op 10 min leeg heeft. Nu doet ze er ongeveer 30 min over. Dus hier ligt het ook niet aan. Het is ook niet zo dat ik het idee heb dat ze direct na de fles nog honger heeft. Maar meer het idee dat ze een hele snel spijsvertering heeft, waardoor het maatje gewoon naar ongeveer 2 1/2 uur weer leeg is. En dit lijkt met de forte nog meer te zijn dan met de standaard. Wat ik ook zo raar vind.
 
Met 10 weken gaf ik 5x 180 Hero comfort en hij sliep van 23 tot 8
abders kan je proberen de flessen wat korter op elkaar te geven en dan bijv 6x 150 ander dingen wel wat moeilijk te verteren 
 
Terug
Bovenaan