Hongerige baby en hypo-allergene melk

Volgens mij heb ik bij mijn ventje te maken met een hongerige baby. Hij is nu bijna 5 weken en heeft nog steeds het liefst elke drie uur een voeding. Overdag valt het nog wel wat te rekken, maar s'nachts komt hij echt punctueel elke drie uur! En hij heeft echt honger. Happen, heel druk bewegen en huilen totdat er een fles in gaat. Daarna is alles weer in orde en is hij de makkelijkste baby die er bestaat.
Nu heb je speciale melk voor hongerige baby's. Het probleem is alleen dat Lee hypo-allergene melk krijgt. Is er een manier om die melk zo te krijgen dat deze ook geschikt is voor extra hongerige baby's?
Weet iemand raad?
Groetjes Ivy
 
Hallo

Misschien kan je johannesbroodpitmeel een keer proberen, is een soort van verdikkingsmiddel.
misschien kan je het beste even het cb vragen wat je het beste toe kan voegen maar met de johannesbrood heb ik wel goede ervaringen gehad. Mijn dochtertje had ook nooit genoeg en door dat toe te voegen was ze wel stukken meer tevreden.
Verder mag je johannesbroodpitmeel gebruiken als je kindje koemelkallergie heeft.
succes ermee

groetjes margo
 
hallo
ik had eerst ook de johannesbroodpitmeel door de voeding met de hypo-allergeen voeding ging prima maar omdat ik het had omdat hij te veel deed spugen. maar toen we overgestapt waren op de nutrmigen spugde hij veel minder dus nu krijgt hij het niet meer.

maar het kan dus wel jm bij hypo voeding,
 
hoi Ivy,

Kun je niet beginnen met wat meer melk per keer geven? ( dus gewone HAmelk). Mijn zoontje had ook elke keer honger, er ging steeds korter zitten tussen de voedingen. Toen ik kinderarts op controle was zei hij dat er in iedergeval niet minder tijd tussen de voedingen mag komen. Dan moet je gewoon iets meer melk geven. Dat werkte ook .

Na een maand of 3 ben ik toch op nutrilon forte overgestapt ( In overleg met het cb) Maar mijn zoontje was wel een stuk hongeriger volgens mij. Er viel nemelijk niet te rekken. Asl hij honger had moest ie meteen eten anders werd het krijssen.

Als mijn kindje alergisch was zou ik denk ik alleen op andere voeding overstappen in overleg met een dietiste of cb. ik zou daar niet zelf mee gaan exterimenteren.

veel succes
Amanda
 
Terug
Bovenaan