Hongerige Baby!!! Help!!!

Mijn zoontje is nou 11 weken,en op zich gaat alles goed.Je hoort hem echt alleen als hij honger heeft,om de 3 a 4 uur.Alleen s,avonds heeft hij wel eens een huil uurtje.maar dan komt de nacht.Om 24.00 krijgt hij de laatste fles van 210 ml (overdg 180ml)en die maak ik  met voeding voor de hongerige baby.Op aanraden van het cb.HIj bleef s,nachts ook om de 4 uur komen.Toen ik pas met de nieuwe voeding begon ging hij slapen tot ongeveer 07.00 uur,SUPER.Nou heeft hij die een week of 2 en is er aan gewend,word hij weer om 04.00 uur wakker,BALEN.Ik heb de voeding al verhoogd van 180 naar 210,maar geen resultaat.We hebben hem al laten huilen,maar hij   heeft echt honger.Weet iemand hier raad mee?
Of zit er nog iemand met hetzelfde probleem?

groetjes Natasja

Hoi Natasja,

ik herken het heel erg, hoewel ik geen fles heb gegeven, maar borst.
Ik herken ook de onzekerheid en dat je jezelf afvraagt van hoe kan dat nou, ik geef toch meer? waarom slaap je nou niet door?

Maar je kindje is zo klein, en het heeft nog geen vast dag en nachtritme, hoewel het er soms zelfs wel op lijkt.
Als je geen verschil merkt in doorslapen wanneer je van 180  naar 210 gaat, dan is dat dus niet de oplossing.
Dan zou ik gewoon weer naar 180 gaan.

En een fles klaarmaken voor de nacht standaard, je kindje heeft meer dan alleen maar fysieke honger, het kan ook dorst zijn. Is heel normaal voor een baby van een paar maanden. EN het kan ook eenzaamheid zijn, dat je kindje zn mama wil.

Als je ertegen verzet dan kost het je immens veel energie en zul je elke ochtend kapot zijn en elke avond tegen de nacht opzien.
Maar wat nu als je je r op instelt, en een fles klaarzet, misschien gewoon 100 ml. En de ene nacht ga jij er uit en de andere nacht je partner. Dan slaap je iig een nacht gewoon door.
Als je je erop instelt dan zul je merken na twee weken dat het je meevalt, en misschien slaapt je kindje zomaar ineens wel door.

heel veel sterkte, ik weet hoe vermoeiend het is ;-s
groetjes Kim

waarom geef je overdag ook geen voeding voor hongerige baby?????
mijn zoontje krijgt 4 flessen van 240 cc aangemaakt om de 4 uur voor hongerige baby s
deed eerst overdag en s avonds 4om 3 schepjes en op advies van consaltatiebureau zit ie dat hij 14 wekn was op voledige hongerige voeding
hij is nu 4,5 maanden
ja mischien moet je even overleggen

Bedankt voor jullie reakties!!
Overdag geef ik ook voor de hongerige baby alleen 180 en de laatste 210.En eigelijk moet ik naar 5 flessen en ik zit nog op 6,dus wil de hoeveelheid niet te hoog opvoeren.
Jullie hebben gelijk dat ik me beter van tevoren al voor moet bereiden dat ik eruit moet s,nachts dan valt het mischien mee.
Mijn dochtertje sliep na 2 weken al door en is echt het eertste jaar NOOIt meer wakker geworden in de nacht,zelfs niet met tandjes krijgen.Ja,ik weet, elk kind is anders en je mag niet vergelijken.Ik moet gewoon geduld hebben.
Ik had wel nog iets gelezen over rijstebloem?
gebruikt iemand dat?

Bedankt ! Natasja

Terug
Bovenaan