Hongerige baby van 11 weken

<p>Hi allemaal!</p><p>mijn dochter is nu 11 weken en krijgt Hero comfort voeding met Johannes broodpitmeel. Ze heeft altijd meer gedronken dan geadviseerd werd voor haar gewicht en leeftijd maar ze zit nu al aan de 1100cc! Het consultatiebureau zei dat het niet erg is om er iets overheen te gaan maar ze is nog geen drie maanden dus we moeten nog wel even voordat ze andere voeding mag hebben. Ik ben bang dat het zich nog verder op gaat bouwen en dat is dan weer schadelijk voor haar organen schijnbaar.  Heeft iemand hier ervaring mee? </p>
 
Ik zou me er niet te druk over maken. Een baby eet wat ie nodig heb. Blijkbaar heeft jou kindje gewoon meer nodig en over 5 weken mag je dr gewoon vaste voeding geven. Succes 
 
Ik ben rond 8 weken gestart met half forte half normaal. Werkt hier top! Sindsdien heeft hij zelf 2 flesjes weggelaten (van 23 en van 2 uur) en komt daardoor dus automatisch lager uit. Zat op 900 a 1000 per dag ervoor. Waarschijnlijk heeft ook de 5kg grens er toen wel voor gezorgd dat hij gestopt is mer zijn achterstand in te halen door zoveel te drinken.
Nu 4 weken verder en zitten op 5 flesjes a 150 per dag (waarvan 3 a 4 gekolfde melk en de rest kunstvoeding)
 
Hier ook een hongerige baby van 11 weken.
Bij het consultatiebureau gaven ze op een gegeven moment aan dat ik maar moest geven wat hij nodig had. Dat je een liter per dag aan moet houden met flesvoeding was achterhaald.
Kleine man zit hier op zes flessen van 180/200 cc. 
Ik maak me er nog steeds wel eens druk om maar aan de andere kant zal hij het blijkbaar wel nodig hebben. 
 
 
He, hier ook een hongerige baby
hij zit al een tijd op nutrilon forte 
had eindelijk een netjes schema van 5x180
maar sinds het weekend heeft hij niet genoeg aan 180 en wil meer
dus de laatste 2 flessen geef ik 210cc. 
Geen succes nu kwam hij vannacht zelf weer voor de fles. Dus hij zit vandaag al op 4x180 1x 210 en hij moet zo nog een fles...
maak me idd ook Zorg. Weet het gwn soms niet meer
 
hij is trouwens bijna 10’weken en al bijna 7 kilo( was bijna 5 bij geboorte, hongerig en groot dus....)
 
Terug
Bovenaan