Hongerige baby van 6 weken

<p>Kan iemand met mij meedenken? </p><p>Zoon is 6 weken en een hongerige baby, vanaf het begin al zo geweest. </p><p>Hij krijgt, op advies van de kinderarts nu 5 flessen (want ruim 5 kg, geboorte gewicht was 4125) </p><p>3 flessen van 180 en 2 van 150. </p><p>Toch komt hij steeds eerder voor de fles... Het is lastig om er ongeveer 4,5 uur tussen te laten voor hem. Snachts komt hij ook nog, er gaat dus echt elke 4-5 uur een fles in. De voeding hebben we ivm spugen al ingedikt. </p><p>Toch zal hij het tot 4 maand zonder papfles ed moeten doen. Maar in dit tempo ben ik bang dat we dat niet gaan redden... </p><p>Iemand ervaring en/of tips?</p><p> </p>
 
Hij komt gewoon weer erg snel.. soms al na 3-3,5 uur... Ik heb idd gelezen over die forte voeding... Kan ik die gewoon mengen met de voeding die ik nu heb? 
 
Mijn zoon is maandag 7 weken en krijgt al ruim een week 6x 150 en de ene keer drinkt hij die op en de andere keer niet ik geef ongeveer tussen de 2,5 en 4 uur en voeding afhankelijk van hem. Maar laat hem overdag niet langer dan 4 uur zonder voeding en hij slaapt van 23/24 tot 6:30/7:30 Dat eventuele teveel aan babyvet gaat er straks vanzelf af! Weet ik uit Ervaring met mijn eerste zoon.ik geef trouwens Hero comfort
 
Het gaat me niet zozeer om teveel babyvet. Als ze gaan lopen vliegt dat eraf idd. Maar ze mogen niet meer dan 1liter kunstvoeding op een dag. En als de flessen in dit tempo groter blijven worden. Redden we dat nooit tot de 4mnd, dan pas mag er rijstebloem in de fles namelijk...Enfin, ik ben nu aan het opbouwen met de forte voeding. Vooralsnog merk ik niet heel veel verschil, maar we zitten pas op 50/50 in de flessen. Dus wie weet.. 
 
Geef het tijd, ik heb 2 hongerige baby's gehad, nu 6 en 7 jaar oud, en en nu is onze jongste 3 maand en al vanaf 3 weken hongerig. Ik mengde eerst de voeding 50/50 en uiteo delijk overgestapt op volledig. Én ik geef naar behoefte. Soms drinken ze een fles na een lange tussentijd niet leeg en spelen ze wat met de speen en even later komen ze eerder. Ook dat is een ritme. Cb vroeg of ik naar behoefte gaf gezoen de curve, die liep gelijk op als een curve van borstvoeding en het was geen probleem. Die laatste maand 'wachten op de rijstebloem' zitten wij nu ook in. Andere ervaring is dat het wrl lukt. Succes! 
 
Terug
Bovenaan