<p>Help! Mijn zoontje van 5weken oud heeft ontzettend vaak en veel honger. Hij zit op 8 voedingen per dag met 120cc. Op advies van het CB overgegaan op Forte. </p><p>Ik heb een voedingsdeskundige gesproken van Nutricia en die adviseerde om direct volledig over te stappen naar Forte. Dan zou de overgang het makkelijks gaan.</p><p>Haar advies: 6 voedingen van 120cc Forte. Als dat niet voldoende is dan overstappen naar 6x 150cc.</p><p>Gisteren begonnen met 120cc van de Forte, maar hij was zo ontroostbaar van de pijn daarna dat het me niet verstandig leek om direct volledig over te stappen naar Forte. Gisteren heb ik daarom 2 Om 2 schepjes gedaan. Vandaag 3 Om 1. Dus 3 forte, 1 standaard. Hij red het dan om de 3 uur. Maar ook niet altijd. Soms zit er 4uur tussen, en soms heeft hij na 2uur alweer honger. Zo de afgelopen voeding dus ook. Ik moet het echt rekken naar 3uurtjes. Dat is niet fijn om telkens te moeten doen als hij zo hongerig is.</p><p>Als hij dan erg verdrietig is geven we hem na 3uur weer zn volgende fles, maar vaak laat hij dan 20cc staan. Waarschijnlijk omdat het zo dicht op de vorige voeding zit.</p><p>Hij is nog maar 5weken en drinkt nu al zo veel. Ik vraag me af, waar doen we goed aan? Toch maar volledig overstappen op Forte met 120cc? Of 150cc aanbieden? Maar hoe kunnen we er voor zorgen dat er 4uur tussen zit dan?</p><p>150cc heb ik namelijk al geprobeerd te geven met de standaard voeding, maar dan zat er nog geen 4uur tussen. Meneer meldde zichzelf netjes na 3uur weer. </p><p>Ik hoor graag hoe jullie dit hebben aangepakt of dat jullie goede adviezen hebben. </p>