Hongerige baby...

<p>Hoi, </p><p>Onze kleine is nu 12 dagen oud. De voeding is nu opgebouwd naar 90/3 ik giet het niet meer af dus er zit ongeveer 100 in zn fles. Dit drinkt hij niet altijd op. Ene keer drinkt hij 70 dan 80 dan 90... een beetje zn eigen ding. Wel om de 3uur, Dit is alleen het probleem. Na 1.5uur ongeveer begint hij met krampjes lijkt wel. Daarna lijkt het over te gaan in honger. Hij is ontroostbaar. De nachten gaan opzich wel goed. Daar laat hij 3 tot 4uur tussen zn voedingen. Ik weet alleen niet meer wat ik moet doen om hem overdag ook rustig te krijgen tussen zn voeding door..</p><p>Heeft iemand toevallig tips voor ons??</p>
 
Mijn tip: voeden op verzoek, dus als hij honger heeft. Als dat vaker kleinere beetjes is, is daar niks mis mee. Je kunt bijhouden hoeveel er over de hele dag in gaat, zodat je zeker weet dat hij ongeveer aan zijn hoeveelheid melk zit. Op deze leeftijd hebben kindjes echt nog geen ritme, dus probeer ze daar ook niet in te krijgen. Bij mijn zoontje werd het vanaf een week of 6 beter qua ritme. 
 
Dank jullie wel voor het advies! Heb even contact gehad met mn vk. Inderdaad iets voor krampjes gaan gebruiken. Infacol vond ze nog wat te zwaar, dus ze adviseert om cinababy te proberen.
Ook mag ik per direct overstappen op de nutrilon forte 1 om te kijken of dit werkt.
Ben benieuwd, nieuwe adviezen zijn natuurlijk altijd welkom!
 
Orthiflor start probiotica hielp hier erg goed tegen de krampen..infacol en cina baby bevatten veel dingen zoals alcohol enzo..maar als het helpt helpt t maar mocht t niet helpen ken je het altijd nog proberen met orthiflor..
 
Terug
Bovenaan