Hongerige baby

Hoi allemaal,

Mijn zoon van 4 maanden (19 weken) heeft nu het volgende eetschema:
8.00 210 water,6x friso1,1x friso extra
12.30 idem
16.30 idem
19.00 fruithapje vers of potje (heel potje, 115gr)
21.30 210 water,6x friso1,1x friso extra

Tussendoor soms een beetje diksap (80cc).

Hij krijgt de friso extra erbij omdat hij steeds tussendoor kwam (2 uur na de voeding). Nu de laatste dagen heeft hij vaak weer tussendoor honger. Probeer dan te rekken en dus diksap te geven maar dat helpt lang niet altijd.
Hij is al 68cm en 8kg en heeft het volgens mij dus echt nodig omdat hij zo snel groeit. Mijn vraag is: moet ik er nog meer melk bij geven? of misschien pap (nutrix)? Hij eet nog geen groente. Zou het helpen als we dat gingen geven? Wie heeft een idee?

Groetjes Patricia
mv een "hongerwolfje"
 
ik zou er pap door doen als ik jou was van een extra schepje voeding kan je kindje hardere ontlasting krijgen bij mij kindje werkte het en probeer een liga met sinaasappel die van mij vindt het heerlijk en heeft daarna niet zo n honger succes
 
Hoi anoniem,

Het is geen extra schepje voeding maar een schepje van de voeding "Friso extra" wat bij Nutrilon Forte heet zeg maar. Dus geen schepje "te veel". Van sinaasappelsap met liga heeft hij zo weer honger dus dat werkt niet echt (half uurtje hooguit).

Groetjes
 
das jammer dat hij er zo weer honger van heeft mijn kindje is er stapel op maar die is ook al wat ouder maar ja die wou van het begin af aan niet de fles hij weigerde de speen dus heb ik met een lepel gevoed en dat gaat perfect je moet er geduld voor hebben maar ja nu mag hij pap en daar is hij verslaafd aan en de hapjes fruit vind hij heerlijk dus ieder heeft zo ze zorgen zoals je ziet groetjes
 
Terug
Bovenaan