Hongerige baby??

Ik vraag me af of onze zoon Sjoerd, nu 11,5 week soms een hongerige baby is... Hij drinkt nu al 5 flessen van 200 ml (gewone Nutrilon), eigenlijk al  teveel heb ik begrepen... en is na een uur slapen overdag  alweer wakker en gaat dan huilen...

Heeft iemand ervaring met een hongerige baby en herkent zij deze verschijnselen??

groetjes franka
 
Hoi Franka,

Mijn dochtertje Roos is nu ruim 3maanden en zij krijgt al vrij snel vanaf haar geboorte Friso1 voor hongerige baby's. Wij hebben daar erg veel baat bij. Zij zit nu op 5 flessen van 180 + 6 schepjes. Ik zou zeggen probeer dat eens.
Veel succes ermee!!!

Groetjes,
Henriette
 
hoi franka,
herken je probleem ook, mijn dochterje is net 7week, maar was ook steeds een uur na de fles wakker en had alweer honger. ben nu langzamerhand overgegaan op nutrilon forte voor de hongerige baby en heb hier veel baat bij.
ik zou zeggen overleg dit eens op het cb en ga dan ook langzaam over op forte. mijn dochtertje heeft nu om de 4/4.5 uur een fles van 160cc en snacht houd ze het soms wel eens 6 uur vol.
hoop dat je er wat mee kan

groetjes esmeralda
 
Hallo Franka,

Hier ook een hongerige baby, met 1 ltr fv op en dag was hij zeer ontevreden. Met daarbij het probleempje dat hij niet tegen de normale nutrilon kon en dus op de Omneo zat. Dit is volgens nutricia minder geschikt voor hongerige baby's. 2 x geprobeert terug te gaan naar de normale nutrilon maar meteen ernstige krampjes. Wat bij ons goed hielp was Nutriton, mochten van de wv ook met Nutrix beginnen, maar met 2,5 mnd vonden wij dat erg vroeg als op het pak staat 4 mnd. Dus toen kreeg hij:
190cc water, 6x Omneo en 5x Nutriton.

Hij is nu 5 mnd en we zijn 2 wk terug met bijvoeding begonnen, denk je dan wordt het beter. Nee dus het leek wel of hij er meer honger van kreeg dus nu zijn we aan het mengen met Forte en dat gaat goed (Darmpjes zijn gelukkig dus wat rijper). Ook krijgt hij nu 1/2 potjes fruit en een 1/2 potje groente en door 2 flessen Nutrix. Maar hij is dan nu ook al ruim 8 kilo. En had in het begin een inhaalslag te maken.

Alles hebben we gedaan iom het cb, daar mag je ze altijd voor bellen.

Dus bellen zou ik zeggen, want te veel prutsen aan voeding wordt het helemaal niet beter van weet ik helaas uit ervaring :(

succes Ineke en Thijn (5 mnd)
 
Nog veregten te zeggen de vreedzak hier krijgt z'n flessen (5 stuks) om de 3 a 3,5 uur en 's nachts maakt hij een lange ruk. Dus die 4 uur tussen de flessen hoeft echt niet voor elk kind te gelden.
 
Terug
Bovenaan