hongerige baby??

Hoi,

mijn dochter van 4,5 maanden krijgt nu bijna volledig FV. Ik had verwacht dat ze daar langer op zou kunnen 'teren', maar na 3 uur (soms zelfs iets korter) heeft ze alweer trek en vannacht om 2 uur wilde ze ineens weer een voeding terwijl ze om 22.15 uur nog BV had gekregen. Vandaag ga ik de laatste voeding vervangen door FV en dan krijgt ze (als ik nog genoeg heb) alleen 's nachts of 's morgens nog BV. Heb ik te maken met een hongerige baby? Ze drinkt overigens niet de fles in een teug leeg, vaak moet ik voor de laatste 60 ml nieuw maken omdat ze het dan te koud vindt geworden!
Ze krijgt nu 6 voedingen waarvan vanaf vandaag 5 FV en 1x BV. Ze krijgt 150ml water + 5 scheppen Nutrilon.

Iemand een idee? Tips?

Groetjes,

Melanie, mama van Amber

He hallo,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien helpt het als je naar 5 voedingen zou gaan en de flessen wat groter maakt, je schreef dat je kleintje 4,5 maand is, dus 5 voedingen zou helemaal geen probleem moeten zijn. Ook is er voeding voor hongerige baby's, ook van nutrilon, misschien is dit een optie?
Je kunt het altijd nog overleggen met het bureau.
Succes!

Nymue

Hoi hoi, Fenna is nu 10 weken en die krijgt ook 150 cc.(5x)
De laatste twee voedingen doe ik er zelfs al meer in, en ze doet het er goed op.
Dus misschien een optie om haar wat meer te geven??
Groetjes, Alida.

hoi mijn zoontje is nu 15 weken en zit op 5 voedingen van 180cc.
dat doe ik nu al een paar weken.
hij heeft ook erg veel honger.
op het cb zeggen ze dat ie nu pas zoveel voeding mag hebben maar ik geef het hem al een tijdje.
heb ook een tijdje de voeding voor hongerige baby's geprobeert maar dat werkte bij ons niet beter.
groetjes rosalinde

Terug
Bovenaan