hongerige baby?

hoe merk je wanneer je een hongerige baby hebt?
annique drinkt om de 1,5 a 2 uur overdag en heeft dan ook echt honger
ze krijgt dan ongeveer 120cc
is dit normaal dat ze zo vaak komt voor voeding?
wat kun je het beste geven dan voor voeding? ik geef frisomel
ik hoop dat jullie tips hebben
snachts drinkt ze om de 5 uur en dan krijgt ze bij de laatste fles 130 cc
groetjes sandra

o ja ze is vandaag 6 weken

poeh ik zou het zo niet weten hoor.jou kindje drinkt wel veel vaker als mijn kindje zoals ik lees.  mila is 3 weken en drinkt overdag om de 3 a 4 uur en s,nachts eigenlijk ook.ze drinkt dan 120 cc friso.ze is wel gulzig.mag je niet al meer geven na zes weken?
ook omdat ze zo vaak komt.ik zou het eens voorleggen aan consultatiebureau.wij kunnen altijd bellen naar z,on speciale lijn.succes ermee.groetjes piewie.

Ik verhoog de hoeveelheid als Rafael minder dan 3 uur tussen de voedingen laat zitten. Hij kreeg eerst 100 ml per flesje, maar toen hij om de 2 uur kwam heb ik het verhoogd naar 110 ml en toen ging het wel weer goed. Als hij nu weer eerder gaat komen dan ga ik het gewoon weer verhogen. Rafael is nu 3 weken en 3 dagen. Ik denk dat Annique wel meer mag hebben dan jij haar nu geeft hoor.

Liefs Maria

hoi hoi,

om de 1,5 a 2 uur is wel erg veel hoor...
Ze raden aan om minimaal 3 uur ertussen te hebben en sommigen al 4 uur...Hoe zwaar is je kindje?je moet namelijk 150 cc per kilo rekenen heb ik geleerd, dus als ze 5 kilo is, doe je 5 x 150 cc = 750 cc dus dan mag je verpreid over de dag 750 cc geven.
stel dat ze 6 voedingen per dag dinkt is het dus 125 cc per keer...als ze erg hongerig is kan je misschien wat meer geven of voeding voor hongerige baby's, anders kan je misschien beter naar het consultatie-bureau bellen, succes!

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan