hallo
onze zoon is 3 maanden toen hij 2 weken oud was heeft hij een maand in het ziekenhuis gelegen.
van alles onderzocht neurologisch mankeert hij niks hij heeft wel verborgen reflux.
voor de zekerheid hebben ze ook koemelkvrije voeding gegeven.
hij huilde 20 uur per dag om gek van te worden.
afijn we hebben van alles afgelopen nu zijn we overgestapt naar hongerige baby voeding omdat we het idee hebben dat ie geen allergie heeft dat gaat goed tot nu toe.
nu is het zo dat hij 5 voedingen krijgt van 210 en af en toe komt hij snachts ook nog maar dan krijgt ie minder.
hij drinkt het niet altijd alles op maar vaak wel.
we merken wel dat ie sinds hij 5 x 210 krijgt stukken minder huilt.
op het cb zeggen ze dat het teveel is en dat ie boven het gemiddelde zit met gewicht en lengte.
ik weet zelf ook wel dat het iets teveel is hij zou niet meer dan een liter per dag mogen .
maar van 20 uur huilen naar 2 uur per dag dan heb ik dat er graag voor over.
en aangezien hij nog geen bijvoeding mag hebben vind ik het wel goed zo.
als ie niet meer wil drinken laat ie het wel staan .
heeft iemand hier ook ervaring mee ?
een hongerige huilbaby?
we hebben een zware tijd achter de rug en geen leuke kraamtijd ben blij dat het nu wat beter gaat
onze zoon is 3 maanden toen hij 2 weken oud was heeft hij een maand in het ziekenhuis gelegen.
van alles onderzocht neurologisch mankeert hij niks hij heeft wel verborgen reflux.
voor de zekerheid hebben ze ook koemelkvrije voeding gegeven.
hij huilde 20 uur per dag om gek van te worden.
afijn we hebben van alles afgelopen nu zijn we overgestapt naar hongerige baby voeding omdat we het idee hebben dat ie geen allergie heeft dat gaat goed tot nu toe.
nu is het zo dat hij 5 voedingen krijgt van 210 en af en toe komt hij snachts ook nog maar dan krijgt ie minder.
hij drinkt het niet altijd alles op maar vaak wel.
we merken wel dat ie sinds hij 5 x 210 krijgt stukken minder huilt.
op het cb zeggen ze dat het teveel is en dat ie boven het gemiddelde zit met gewicht en lengte.
ik weet zelf ook wel dat het iets teveel is hij zou niet meer dan een liter per dag mogen .
maar van 20 uur huilen naar 2 uur per dag dan heb ik dat er graag voor over.
en aangezien hij nog geen bijvoeding mag hebben vind ik het wel goed zo.
als ie niet meer wil drinken laat ie het wel staan .
heeft iemand hier ook ervaring mee ?
een hongerige huilbaby?
we hebben een zware tijd achter de rug en geen leuke kraamtijd ben blij dat het nu wat beter gaat