hongerlapbaby

hallo, ik heb een dringende vraag ik ben sinds drie weken moeder van een prachtige zoon thomas alleen thomas heeft heel veel honger hij krijgt nu 100 tot 120 cc flesvoeding hij drinkt deze helemaal leeg nou blijft hij na de fles huilen en komt veel een uur soms nog eerder voor zijn volgende voeding kan en mag ik zijn voeding verhogen en tot hoe hoog mag het ik heb al zitten denken om voeding te kopen voor hongerige babys ik ben me ten einde raad ik zie aan thomas dat hij niet tevreden is en het cb zei dat hij geen honger heeft maar mischien krampjes heeft of gewoon een huil uurtje heeft maar mijn gevoel zegt dat hij honger heeft en de hele dag huilen is voor mij geen huil uurtje meer ik hoop dat jullie mij raad en advies kunnen geven
bedant wendy & thomas.

hallo wendy ik heb een dochtertje van 5 weken en heb het zelfde probleem ze mag van het cb 100ml vaak drinkt ze 120-140ml ik denk dat dat ook niet goed is volgens mij krijgt ze dat niet verwerkt.
ik kreeg de tip van iemand om.100ml tegeven(wat ze dus mag) en daar wat water bij te doen,ga het vandaag ook uitproberen ik hoop dat het helpt

helpt dat niet dan zou ik nogmaals het consultatiebureau bellen!!!
succes

hoi, ik heb precies hetzelfde gehad en heb misschien een tip. ik geef nu nutrilon omneo (tegen kramp etc) en meng dit met nutrilon forte (tegen honger)hier voeg ik een schepje nutriton aan toe om het in te dikken. zit zorgt ook voor een verzadigd gevoel. als laatste voeding geef ik alleen forte met nutriton. mijn dochter (11 wkn) slaapt al sinds de vijfde week door! succes

Ik zou hierover contact opnemen met het cb en niet zelf zomaar extra voeding gaan geven, want dan kan het dat je kind op een gegeven moment te dik wordt. Dat hadden kennissen dus van ons.

Hoi, ik ben na 4 dagen frisolac groen (tegen krampjes ) gaan geven, ze zeiden dat dat niet goed was, maar huilen deed hij toch al. Friso is wat dikker en geeft dus een voller gevoel. Mijn cb zei ook dat het geen honger is, en als ik hem nu na de fles een speen geef en bij me houd, dan is hij idd rustiger.
Het Cb verschilt vaak van mening, maar idd teveel geven is niet zo goed...
succes brenda

hoi allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie ik heb contact gehad met het cb en ik geef nu nutrlion forte voor de hongerige baby tot nu toe is hij tevreden ik hoop dat dit zo blijft
groetjes wendy

Hai hai,

Is het misschien een idee om eerst 100cc te geven en een half uurtje tot drie kwartier later als soort toetje de volgende 20 cc dat hij het iets beter red tot de volgende voeding! Persoonlijk zou ik het niet echt met water verlengen omdat je juist dan de voeding dunner maakt en als hij eens een keer niet de fles leegdrinkt krijgt hij misschien niet de juiste hoeveelheid voeding binnen!

Ik moet je zeggen dat dit zomaar iedeen zijn hoor ik geef of de bosrt of afgekolfde melk en dat mag op aanvraag!

veel succes
Groetjes corine

Terug
Bovenaan