Hongersignalen bij baby op eigen kamer

<p>Mijn kleine is net 2 maanden en slaapt sinds een paar dagen op zijn eigen kamer. Wij zijn hier vroeg mee gestart omdat hij rustiger slaapt op zijn eigen kamer. </p><p>De babyfoon staat aan maar ik hoor hem pas als hij huilt om voeding.(Ik geef borstvoeding op verzoek. )</p><p>Voorheen toen hij op onze kamer sliep werd ik al wakker van zijn gesmak en kon ik sneller inspelen op zijn hongersignalen.</p><p>Wat is jullie ervaring hiermee en hebben jullie tips om het huilen voor te zijn? Ik twijfel om een  wekker te zetten..</p>
 
Waarom zou het erg zijn om pas te gaan als de baby huilt? 
Ik zou zeker geen wekker zetten de baby gaat anders nooit door slapen 
 
Herkenbaar! Die van ons is van 18 november, babyfoon ernaast.  De eerste nachten ben ik zelf gaan kijken. Alleen zijn wij gezegend met een kindje dat we om 19:00 wegleggen en et om 6:00 weer is. Ze zit nu op  borst voedingen. Op verzoek kreeg ze wel eens in de nacht maar dan spuugde ze alles eruit. Ook hebben mijn man en ik der allebei een x gehaald, sliep ze gewoon. Droomde ze veel hihi
 
Is het erg dat je kindje even huilt? Lijkt me niet. Je wordt er direct wakker van, gaat hem halen en voed hem. Hij huilt dus maar heel kort, geen kwartier ofzo. Zo leert hij ook  dat hij niet met de eerste smak al uit zn bed getild wordt voor een voeding. Huilen betekent echt honger dus vroeg genoeg om hem dan pas uit bed te halen! Ik zie het probleem eigenlijk niet ;)
 
Terug
Bovenaan