<p class="p1"><span class="s1">Goedemorgen meiden,</span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb veel aan jullie tips. Daarom nu even een vraag over ons zoontje.</span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Hij is nu 2 maanden en weegt 6300 gram. Sinds ongeveer 2–3 weken zit hij op 5 flessen. In eerste instantie allemaal van 150 ml met 5 schepjes en ondertussen nu de laatste 3 van 180 ml met 6 schepjes.</span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Tot een week geleden waren de tijden ongeveer 7-11-15-19-22. Vaak werd hij tussen 7 en 8 wakker na de laatste fles. </span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">De laatste week wordt hij echter steeds vroeger wakker en op zijn vroegst half 5. Ik probeer dan altijd eerst een speentje maar al snel geef ik een fles die hij dan echt aanvalt. Hierdoor concludeer ik dat het dan echt honger is wat ook logisch is voor zo’n kleintje. Alleen doordat hij dan stuk vroeger komt is het vorige schema qua tijden dan niet echt haalbaar.</span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Op de dag geeft hij alleen niet echt honger signalen voor mijn gevoel? Hoe herkennen jullie die signalen?</span></p><p class="p1"><span class="s1">Soms kan er na de eerste ochtend fles dus met gemak 5 uur tussen zitten. Na de eerste fles gaat hij ook altijd terug naar bedje en slaapt dan minimaal 2 uur maar vaak zelfs 3 of uitzondering 4.</span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Hoe zouden jullie dit aanpakken? Terug naar 6 flessen of gewoon langere tijd tussen de flessen omdat dat op de dag gewoon lukt? Of helemaal iets anders? </span></p><p class="p2"> </p><p> </p><p class="p1"><span class="s1" style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Groetjes en bedankt! </span></p>