hoodfbeschermer

hoi

ik wou graag jullie mening over een hoofd beschermer mijn zoontje is 1 jaar en bonkt heel erg met zijn hoofd nou wou ik zo´n ding aanschaffen omdat het snachts niet slapen is voor ons door het gebonk.zijn er meer mensen die het gebruiken

gr nlk
 
Ik ken ze wel maar heb er zelf geen ervaring mee.
Een vriendin van mij heeft een tweeling die ook bonkten, haar werd aangeraden om het te negeren en dit is vanzelf uiteindelijk gestopt.
Mijn neefje van een jaar doet het ook, de buren klaagden erover. Hij slaapt nu tijdelijk in zijn campingbedje, dit gaat veel beter en iedereen kan weer lekker doorslapen. Misschien een goedkope tip?
(wel zijn eigen matras in het campingbedje adners is het te hard)
 
Er zijn een speciale matrasje voor het campingbedje te koop bij prenatal.

Mijn broertje bonkte ook altijd en zong daarbij. Tot ie in slaap viel. Hij heeft het jaren gedaan tot hij 12 was... toen wilde ie er zelf vanaf...

Bonkt je zoon te hele nacht door?
 
niet de hele nacht maar toch zeker drie keer 15 tot 20 min. hoe moet ik het negeren wij laten hem gaan niet naar hem toe als hij het doet maar je hoort het wel heel goed dus slapen voor ons is er dan niet bij
 
hoi hoi

mijn dochter is inmiddels 3 jaar en die bonkt nog steeds ze doet het ook in de autostoel en de bank
is voor haar ontspanning maar is om gek van te worden af en toe.
toen ze kleiner was heb ik ook een hoofdbeschermer gekocht ondanks dat het niet geadviseerd word wan t ze had soms een blauwe plek op haar voorhoofd van het bonken
maar die beschermers zijn te dun.
mijn moeder heeft zelf iets gemaakt van schuimrubber en daarom heen stof genaaid met lussen om het vast te maken.
dat deden we pas toen ze zelfstandig kon draaien zitten ed.
nu ze een groot bed heeft hebben we van planken een zijkant gemaakt met daaroverheen de vulling van een tuinstoel met stof erover heen en dat vast geniet aan de houten plank die aan het bed bevestigd word.
het is heel wat allemaal maar het scheelt echt een hoop.

succes
 
Mijn zusje bonkte vroeger ook altijd en als ik haar dan een verhaaltje vertelde voor het slapen gaan werd ze er een stuk rustiger van ook helpt het misschien om een nacht lampje aan te zetten of iets warms te drinken geven voor het slapen
 
Terug
Bovenaan