Hoofd bonken tegen borst

Hi iedereen! Even een vraagje of iemand dit misschien herkent. Mijn dochtertje is momomenteel 3,5 maand oud & zit volgens de App in sprong 4. Nu is ze de afgelopen week ontzettend onrustig, niks is goed en veel mopperen. Wat ze nu ook doet is dat als je haar optilt ( niet altijd maar wel vaak ) dat ze keihard met er hoofd tegen mijn borst aanknalt. Alsof ze dan onrustig of boos is/wordt. Armpjes gaan dan vaak ook meedoen. Ook als ik haar op de verschoonmat neerleg, kan ze ineens een soort “uitbarsting” krijgen met schreeuwen, lichtelijk huilen & mopperen. Herkent iemand dit?

Ik herken niet het zelfde maar ons dochtertje ging in die tijd ineens met haar hoofd tegen de rand van de co-sleeper bonken. Ik denk zo'n 2 weken en toen was het over. De sprong helaas niet maar het bonken wel. Ik denk dat het een manier was om dingen te verwerken. Hopelijk is het bij jullie ook snel voorbij.

Het is idd verwerken. Onze zoon heeft het tot zijn 3e bijna iedere avond gedaan. Of je de dag met hem doornam of niet maakte niet uit. We hebben een vast bedritueel dat maakte ook geen verschil. Nu die zichzelf kan uiten is het helemaal over. 
Schijnt dat geen kwaad kan. Onze zoon is te vroeg geboren en heeft een taalachterstand en volgens cb is dat de reden geweest waarom hij op die manier zijn dag en emoties verwerkte. Gaat nu dus stukken beter met alles en hoofdbonken is er niet meer

Terug
Bovenaan