bij ons is mijn man de kostwinner en ik werk wisselend(0-urencontract).mijn man heeft geen topsalaris,maar we komen goed rond.we leven ook wel vrij goedkoop.dit ben ik gewend omdat mijn moeder alleenstaand was en in de bijstand zat.dankzij deze levenstijl kunnen we toch lekker leven.we wonen in een huurhuis van 440 euro per maand,we zijn erg zuinig met water en stroom waardoor ons voorschot vrij laag blijft en we elk jaar best een leuk bedrag terugkrijgen.we doen boodschappen bij de aldi,elke week voor zo'n 30 euro.we drinken veel thee en ranja en kopen geen dure snoep en koek.we rijden een zuinige auto en hebben flink afgedingt op de verzekering.ik tank bij totall en spaar zegels waar je weer geld voor terugkrijgt.we kopen 1 keer per jaar ofzo kleren en geen dure.mijn vader is handig en maakt bijna alles wat kapot is in huis of aan onze auto.van grote bedragen die we terugkrijgen van bv belasting,no-claim zorgverzekering betalen we sommige verzekeringen en wegenbelasting voor een jaar vooruit,dan ben je daar weer even vanaf.daar tegenover gaan we een paar keer per jaar een weekendje naar landal(wel last minute en goedkoopste huisje) en als we een nieuwe stofzuiger,koelkast of meubels moeten kan het wel lijen.wij hebben ook een doorlopend krediet.daar gaat ook af en toe wat extra geld heen om er snel vanaf te zijn.die hebben we trouwens ook pas nog laten oversluiten naar een bank met lagere rente.en kpn is hier de deur uit,we hebben nu eindelijk bellen en internet in 1,voor 24,95 per maand.
groetjes kari