hoofd optillen en omrollen

Sinds gister kan Anne haar hoofd optillen! Ineens deed ze het! Het was een hele verrassing, want ze wilde nooit op haar buik liggen en nu ineens was het goed en kwam haar hoofdje omhoog!
Nu heeft ze ook nog het omrollen door! Als ik haar op haar buikje leg draait ze zich op haar rug. Zowel naar links als naar rechts. Totdat ze tegen de spijlen van de box aan knalt! Nu kan mama haar dus op haar buikje blijven leggen...

Groetjes,
de trotse mama van Anne

Wat een snelle is die Anne!
Wie weet kan ze die kleurplaat volgende week wel lopend naar de winkel terugbrengen. Dan wint ze zeker!
Geniet er lekker van!
Patricia

JA! Het gaat ineens heel erg snel. Vorige week vond ik alles nog zo langzaam gaan, maar de laatste paar dagen... jeetje wat een ontwikkeling!
Euh... naar de winkel lopen... laten we daar nog maar even mee wachten... nu mag ik steeds  naar de box lopen, das iets makkelijker dan achter Anne aan denk ik (hihi).

Groetjes!!!!

wat goed zeg!
Hier nog geen enkele poging hoor!
Wel pakt ze sinds gisteren zelf een speeltje of een knuffelje en dan gaat ze daarmee in haar gezichtje liggen kroelen.....
....zo lief!

he natas,

wat super snel zeg!!
Tara is nu zachtjes aan bezig om haar hoofdje op te tillen als ze op haar buik ligt,maar daar blijft het bij,.
Nog geen enkele poging om te rollen.
Wel pakt ze af en toe een speeltje of knuffel.
Maar volgens mij is anne erg vlot,gaaf hoor!!

groetjes danielle

Roman tilt ook zijn hoofdje op en dan draait hij naar links en naar rechts, zit hij echt om zich heen te kijken. Soms tilt hij dan zijn beentjes ook nog op. Hij is echt supersterk, dat vonden ze op het consultatiebureau ook.

Van de week rolde hij ook om, maar volgens mij was dat niet expres. Hij knalde iig keihard tegen de spijlen aan en kwam met zijn armpje klem, groot drama natuurlijk. Wat bijzonder om te zien hè, dat die kleintjes zich zo snel ontwikkelen.

groetjes,
Laura

Terug
Bovenaan