Hoofd schudden?

<p>Update: ze gaat ook steeds met haar tong over haar tandvlees heen onder. En 37.8 verhoging. ?</p><p> </p><p>hoi lieve oudertjes.   Heb even een vraagje, ik denk zelf dat het onschuldig is. Maarrr… sinds een dag of 3 word Maze tussen 4 en 5u snachts wakker. Ze is dan heel vrolijk aan het omrollen en kletsen. Als ik haar de speen geef of bij me pak slaapt ze weer door. Ook sinds een aantal dagen schud ze soms ineens heel erg met der hoofd. Een nee beweging, om het maar even zo uit te leggen. Dit doet ze dan n paar keer en dan stopt ze weer.  Ze is ook veel in haar gezicht aan t wrijven, en naar haar hoofd aan het grijpen, vooral haar haren. Is dit puur toeval? Of zit er miss een reden achter?   Ze is bijna 5 maanden :)</p>

Dat doet mijn kindje ook nog steeds met hoofd schudden. dat is een zoek beweging om het speentje te zoeken. Dat doen ze ook bij de tepel namelijk om die te kunnen pakken. 

Die van mij is nooit meer opgehouden toen ze het uitgevonden had nee te schudden, bij ons was het een teken van stop ik hoef geen eten meer. We proberen altijd nog 3 x want soms doet ze het voor de lol.

Hoi Dorris,
dat hoofdschudden doet mijn zoontje ook! Kindjes doen het omdat ze er rustig van worden, daarom zie je het vaak vlak voordat ze gaan slapen. Helemaal normaal en kan geen kwaad! 

Terug
Bovenaan