Hoofdbonken (foto's)

A

Anoniem

Guest
Aangezien jullie gek zijn op foto's (ik niet hoor) heb ik na de laatste bonk maar even een fototje gemaakt. En die tweede was hoe hij lag 10 minuten nadat ik 'm (recht) in bed had gelegd.

O ja, dit is trouwens zijn voeteneind...

en deze gewoon voor de leuk (ook aan zijn voeteneind)

Liefs Nelleke

Zou Tijs kunnen zijn! Die vinden we ook in de meest onmogelijke posities terug in zijn bedje. Ik vind het altijd toch wel zielig als hij met zijn hoofd klem ligt in het hoekje. Maar ja, je doet er weinig aan.

En ze blijven toch zo lief hè, als ze slapen!

Groetjes,
mama van Tijs

Wat een schatje is het toch he?
Maar het enige wat denk ik helpt is hem weer onder lakentje/dekentje leggen en strak toedekken, dan kan hij haast niet weg toch?

Succes ermee!

Groetjes van Cissy

haha, dan ken jij Kian niet. Ik ben gestopt met de lakentjes en dekentjes omdat ie er steeds bijna onder lag en alles eruit trok (had het lakentje écht strak en stevig vastgeklemd). Op een gegeven moment ging ik snachts kijken omdat het zo stil was. Dus voor mijn eigen nachtrust nu maar zo'n slaapzakje, dan ligt ie veiliger.

Hier inderdaad ook geen lakentjes en dekentjes. Tijs presteerde het al met 3 weken om eronder uit te "kruipen". Hij werkte zich toen al helemaal naar boven in zijn bedje. Sinds die tijd slaapt hij al in een slaapzak, aangezien strak instoppen hem absoluut net tegenhield.

Hm hier zijn lakens en dekentjes ook overbodig hoor.
Strak instoppen, dan trapt hij met een zwieper alles in ene keer omhoog en weg zijn ze.
Yoëll ligt ook in een slaapzak en verders ligt het lakentje er voor de sier haha

Maar ik heb het lef niet om nu foto's te gaan staan maken hoor, pfoee jij durft....

Kian slaapt ook al sinds vlak na de geboorte in een slaapzakje.
Wij hadden het advies gekregen van de kraamhulp dat ie best 10 minuutjes mocht huilen voor hij in slaap viel. Nou met de wekker erbij en op het puntje van de bank hebben we het 6 minuten uitgehouden. Toen gingen we kijken en lag meneer met zijn nekje dubbel en zijn neusje schurend tegen de bovenkant van de wieg. Toen de kraamverzorgster de dag daarna weer kwam heeft ze het advies wat bijgeschaafd.
Dus sinds dag 2 of 3 ofzo ligt Kian ook al in een slaapzakje. Maar sinds een paar weken ook zonder dekentje en dus een iets dikker zakje.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan