hoofdbonken

Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Linda en moeder van Femke. Femke is bijna 11 maanden oud.

Ik zit met een vraag. Mijn dochter doet aan hoofdbonken. Dat wil zeggen dat als ik haar in bed leg dat ze dan met har hoofd tegen het bed gaat bonken. Echt vreselijk hard en bovendien ook 3 uur aan een stuk.
Ik heb het vroeger zelf ook gedaan, maar niet in deze maten.

Op dit moment ligt ze in een campingbed, met haar eigen matras. Toch wil ik haar daar niet in laten liggen omdat we bijna niet meer kunnen lopen op haar kamertje.

Heeft iemand misschien een andere oplossing?

groetjes linda
 
Hallo,
Mijn zoon nu 5 jaar hhofdbonkt ook. Wij hebben een grote platte sierkussen (ikea) gekocht en daar linten/touwtjes aangemaakt en die doormiddel van spijkers aan het ledikantje vast gemaakt. Zo kon hij wel hoofdbonken maar beschadigd zo zijn hoofdje niet en het maakte ook niet zoveel lawaai. Ze hadden tegen ons gezegd naar weet ik veel hoeveel onderzoeken dat het over zou gaan, maar helaas na 5 jaar doet ons mannetje het nog steeds. Hij heeft nu ook een bed met een hoger hoofdeind en ook daar hebben we de kussen weer aan vast gemaakt.
Succes
 
Hi dames,

Hé het is niet leuk maar kan geen kwaad hoor. Schrik niet ik heb het gedaan tot ik een jaar of 23 was, ahum. Deed het op het laatst ook alleen maar in stress situaties.

Ga er maar eens op googlen, staat genoeg over op internet, ik heb er een folder over moeten maken op school.

Vooral NIET stoppen, je er gewoon niet mee bemoeien, is niet leuk, maar doe dan maar oordopjes in.
Ik weet nog heel goed, dat ik echt kei geirriteerd raakte als iemand mij dan aanraakte om er voor te zorgen dat ik stopte.

Kijk maar op google gewoon onder hoofdbonken.
Geloof me kan echt geen kwaad, zolang ze zich geen zeer doen.
X
 
een chiropracktor kan kinderen die bonken (haed bangen) heel goed helpen
een chiropractor is niet eng kan geen kwaad en werkt echt het is een gewone erkende mediche opleiding en valt niet  onder homeopatie..
een chiropractor kan uw kind van het bonken afhelpen
succes

kijk eens op www.vankoertchiropractie.nl
 
Hallo,

Bedankt voor jullie reacties. Heb nog even op google gekeken. Moet idd geen kwaad kunnen. Toch ligt ze nu in een campingbed. Wel moet gewoon matras hoor.

Bedankt.

Gr linda
 
Terug
Bovenaan