hoofdeinde van bedje

Brenda heeft de laatste tijd een maffe gewoonte ontwikkeld, overdag gaat het wel, maar 's avonds wil ze alleen nog maar helemaal bovenin haar bedje liggen, met haar hoofd tegen het hoofdeinde aan. En dan nog op haar buik. Ze kruipt gewoon weer naar boven als ik haar instop of naar beneden trek. Zelfs in haar slaap !
Nu heb ik de dekens maar wat hoger opgemaakt, maar ze kruipt ook wel eens naar beneden en dan ligt ze op haar voeteneinde. Ben dan ook wel weer beetje bang dat ze onder haar dekens kruipt.
Weet niet zo goed wat ik ermee moet, ik laat het maar zo, maar ze word wel steeds helemaal koud wakker.

Bianca

Haar in een winterslaapzak leggen. Mijn oudste heeft een hele tijd dwars gelegen tegen de bovenkant van haar bed. Met haar hoofd tegen de spijlen, haar rug tegen het hoofdeind en haar voeten tegen de andere spijlen. Allebei mijn dochters hebben in slaapzakjes geslapen.

hoi,

mijn dochter van 15 maanden ligt ook altijd boven in de bed.
ze ligt al van af de 4 maand in een slaapzak.
als ik jouw was zal ik je kind een slaap zak geven.

doeg

heyhey

nathalia kruipt al naar boven sinds ze 3 maanden is.
blijkbaar ligt dat lekkerder hahaha.
ook ik maak de dekentjes hoog op.
maar nu moet ik ook wel zeggen, dat nathalia niet onder de dekens kruipt.
we hebben het uitgeprobeerd, een tijd geleden.
als ze wakker is, wat doet ze dan als je de dekens over haar hoofd leg?
en a;s ze slaapt leg je ook die dekens over haar hoofd. en kijk wat ze doet.
nathalia slaat ze gelijk weg. of ze nou slaapt of niet.
daarom weet ik dat ik met een gerust hart die dekens hoger op kan maken.
maar kan me best vorstellen dat je het eng vind hoor, als brenda ook naar beneden kruipt.
is het koud op haar kamertje?
anders idd gewoon een slaapzak, en die dekens weg laten.
evt een slaapzak met lange mouwen.
koude handjes en koud gezichtje maakt niks uit hoor.

liefs, do

Hoi,
Doreen ligt ook vanaf een paar maanden vaak bovenin haar bedje. We hebben nu ook het bed op 3/4 hoog opgemaakt en ze slaapt in een slaapzak met een dun dekentje over, die ligt vaak wel aan de kant. Ze doet hem zelf af. Maar door die slaapzak krijgt ze het iig niet koud.
Groetjes,
Karlien

Norah kruipt niet omhoog, maar heeft wel altijd haar dekens afgeschopt en wil pertinent nit met haar armen onder de dekens. Daarom ligt ze al sinds ze 3 maanden is in een slaapzak met mouwen. In de zomer een dunnetje zonder dekentje en inde winter een dikke winterslaapzak met een lakentje en dekentje eroverheen. Overdag rits ik de mouwen eraf, heel handig. Gewoon van de hema, dus niet duur. Koude handjes en een koud gezichtje maken inderdaad niet uit.

Groetjes,
Jamie

Hoi,

Myrthe was nog geen week oud toen ze al anders in haar bedje lag, dan dat ik haar achter had gelaten! (net haar mama hihi)
We gaan altijd kijken voor we gaan slapen en ze ligt op de meest rare manieren in bed.
Achterste voren (hoofd bij voeteneind), dwars (hoofd tegen spijlen, voeten opgetrokken tegen spijlen)
Zij sliep in de winter met fleechpyama, romper met lange mouwen, winterslaapzak en dekentje. Haar kamer werd erg koud toen het vroor, zij werd dan nog weleens wakker van de kou.
Maar ja, zij kroop ook toen onder de dekens uit en je vind haar overal terug.
We blijven haar met slaapzak onder deken stoppen en als we gaan slapen doen we dat nogmaals. En ze komt altijd boven de dekens te liggen hoor.

Succes, Reneke

Terug
Bovenaan