Hoofdje draaien tijdens flesvoeding?

Hallo,

Mijn zoontje is 16 weken en draait sinds een paar dagen constant zijn hoofdje naar links en naar rechts tijdens het eten van zijn flesje.
Ook duwt hij de fles uit zijn mond en wil hij hem gelijk weer terug in zijn mond.

Soms zou ik zeggen dat hij zijn flesje niet wil hebben, maar als ik stop begint hij te huilen.

Het eten geven wordt zo voor mij in ieder geval heel lastig.

Zijn er mensen die dit kennen of ook (gehad) hebben en misschien tips hebben?
 
Ja ik herken dit. Mijn zoontje deed dit ook en ik had soms het idee dat  het gat van de  speen (avent)  dan te klein was maar als ik dan een grotere speen pakte verslikte hij zich weer. Hij dronk soms al huilend zijn fles leeg. Ik ben er eigenlijk nooit achtergekomen wat het nou was maar het is vanzelf weer overgegaan. Ik begrijp je probleem want het kan behoorlijk op je zenuwen werken.
 
Hallo
dit heeft mijn zoontje ook gehad. Ik heb hem toen met zijn rugje tegen mijn buik gezet waardoor hij in elk geval een wat beter overzicht kreeg van de ruimte. Dit hielp wel een beetje. Het spelen met de speen hoort er ook een beetje bij denk ik, leuk nieuwe dingen ontdekken. In elk geval was het na een paar daagjes weer normaal.
Succes ermee.....
 
goh mijn zoontje 20 weken doet dit ook wat raar he
en stoppen hoeft niet want hij wil wel eeten
ik heb em altijd in mn armen en klem hem zeg maar een beetje vast zodat ie niet zo kan draaien ook zn handje moet ik   vast houden daar slaat ie steeds mee op de fles en soms drinkt ie niet dan ligt ie tekijken en met de speen tespeelen en dan ineens gaat ie weer door met drinken tja wat je er aan kan doen weet ik niet gewoon ff meer de tijd nemen
nou s6 er mee
 
Hoi,

Onze zoon had dit ook, ik heb toen handvaten gehaald (avent). Die kunnen op elke fles en hij vond het leuk om het zelf te doen. Met de rug tegen je buik aan zetten en dan kan hij of zij rondkijken. Nu zit hij ook in zijn wipstoeltje met de fles die hij zelf in en uit zijn mond doet, maar hij is onderhand al 7 maanden. Vanaf 3,5 maand ben ik hiermee begonnen.

Suc6
 
Terug
Bovenaan