hoofdje

Hoi dames,
misschien kan een van jullie mij advies geven:
Ons zoontje van 5 maanden heeft op zijn voorhoofd een verticale verdikking van het bot. Daar loopt een schedelnaad. Ik moet pas over een maand weer naar het cb dus vroeg ik me af of iemand dit herkent. Groeit dit nog goed? ik weet dat het hoofdje in het eerste levensjaar veel groeit maar dit heb ik zelf niet eerder gezien. ik kan er ook nergens iets over vinden...
 
Hoi J.
Een verticale verdikking van het bod lijkt mij niet helemaal ok. Ik zou, als ik jou was, niet nog een maand afwachten voor de volgende afspraak bij het CB. Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing naar de kinderarts. Neem een kijkje op de site: http://www.nvvn.org/voorlichting/CRA_craniosynostose.html
 
hallo allemaal ik heb een zoon van 9 weken en is via de vacuum geboren dit was best wel heftig maar hij kijkt steeds 1 kant op en dat is niet goed dat weet ik we hebben alles geprobeert en hij krijgt nu fysio therapie maar ik vind het niet echt helpen en hij doet er ook een beetje vaag over nu is mijn vraag heeft iemand daar ervaring over want ik weet het niet meer iedereen denkt er zo makelijk over bedankt alvast
 
Terug
Bovenaan