hoofdluier ook gevaarlijk?

Hallo meiden,

Onze zoon van 7,5 maand heeft nog een hoofdluier onder zijn hoofd in zijn ledikantje.
Nu ik van alles lees over verstrikken in klamboes en hemeltjes begin ik me af te vragen of zo'n hoofdluier ook kwaad kan.
Gebruiken jullie die nog of doen jullie niets onder het hoofd/

Groetjes,Harma.
 
Hoi,

Ja dat kan wel kwaad hoor. Hij Kan zich hierin in wikkelen. Nu is het wel zo dat er gaatjes inzitten en de hydrofiel redelijk luchtdoorlatend is, maar ik heb hem  al wel weggehaald! Ze spuugt toch ook niet meer in dr bedje.

Gr Helen
 
Ook ik heb die verhalen gelezen maar.....
Ik heb bij Martijn (nu 10maand) nog steeds een hoofdluier liggen   (ivm doorkomende tandjes het zeveren)
en ben niet bang dat hij daarin zal stikken.
Want,  hij draaid,zit en staat  zelf zoveel in zijn bed dat
ik nog eerder bang ben dat hij zichzelf vast in de dekens zal draaien dan in zo'n doekje.

Ook heb ik nog steeds de klamboe boven zijn bed hangen.
Wel heb ik deze aan alle kanten onder de poten van het bedje vastgemaakt.
Nu kan hij dus niet meer zichzelf verstrikken in de klamboe.
 
Hoi,

Nadat ik mij rot geschrokken ben van mijn meisje, heb ik hem er acuut uit gehaald.
Mijn meisje was aan het tutten in bed en ze begint te lachen, zie ik opeens in een flits iets in haar mond. Heeft ze de label van de hydrofiel luier afgeknabbeld. Trots dat ze was en gelukkig had ze geen poging gedaan om hem door te slikken. Acuut heb ik alle labels van de luiers afgeknipt en de luier vanaf dat moment eruit gehaald.
Mijn meisje spuugt nooit en wij hebben hem verder ook niet nodig. Succes.
 
Hi

labels aan hydrofiele luiers???? Das onveilig!!! volgens mij horen die daar niet aan.
Ik heb ze er niet aan zitten volgens mij. Zal toch eens kijken.
Maar ook mijn zoontje heeft zo'n luier onder z'n hoofd, kunnen ze echt niet in stikken ofzo hoor!

Titiana
 
van die labels schrik ik ook wel even. Mijn beide dochters zijn er dol op. Het eerste wat ze doen met speelgoed is kijken waar het labeltje zit (en gaat uiteraard de mond in)

Ik heb geen luier meer onder het hoofd liggen, maar een molton doek. Deze kan ik onder het matras stoppen, zodat ze hem niet los kunnen maken. Ze spugen dan wel niet meer in bed, maar als ze verkouden zijn zit dat ding vol snot. Het enige wat ik dan was is die doek en hoef ik niet het hele bed te verschonen.

groetjes
Melanie
 
Terug
Bovenaan