Hoofdluis...

Alsof ik daar nu echt op zit te wachten... 2 van mijn meiden hebben hoofdluis, en ik ook!!!
De meiden heb ik al behandeld, maar zelf mag ik de lotion niet. Straks maar even bellen met de apotheek, wat die voor spul in de aanbieding hebben...

En verder wassen, wassen, wassen, wassen, kammen, kammen, kammen en nog eens wassen!!!!! AAAAAAARRRRGGGGG!!!

Hebben jullie dit al eens bij de hand gehad tijdens jullie zwangerschap?

Groetjes Petra

nope, gelukkig zijn de luisjes mijn deur altijd voorbij gewandeld!!

Maar weet van een vriendin wat voor nachtmerrie het is. Want alles moet gewassen worden.... Van autostoeltje tot knuffels etc etc.

Meid, daar zit je nu niet op te wachten nee.

Er is een behandeling die jij ook mag hebben. Daar moet je wel mee opschieten, anders besmet jij je dochter ook weer...

Succes hoor, met alles!

ik heb de afgelopen 15 weken, 2 keer hoofdluis gehad. mijn dochtertje van 4 jaar neemt ze elke keer mee naar huis.

je heb speciaale lotion die zwangere vrouwen mogen te halen bij drogist of apotheek.

succes met de luizen en het wassen

Hoihoi,

Ik heb idd een lotion gehaald voor mezelf! Maar wat een werk zeg! Gelukkig heeft mijn moeder ook veel gewassen en geholpen met de bedden enzo...
En nu maar hopen dat het allemaal voorbij is. Over een week weer alle meiden en mezelf behandelen...

Terug
Bovenaan