Hoofdomtrek

<p>Mijn pasgeboren kindje haar hoofdje is stuk groter dan gemiddeld. Ik heb het zelf ook wel, en altijd als naar ervaren. Baal enorm dat ze zo geboren is nu .</p><p>Het lukt mij niet te genieten</p><p>Ik wil haar een fijne baby en jeugd tijd kunnen geven.</p><p> </p><p>Iemand hier ook ervaring mee.</p><p>Liefs</p><p> </p>

Niet precies hiermee, maar ik had de eerste weken erg het gevoel dat een miniversie van mijn schoonmoeder me aanstaarde over de borst ?
Heb ik me inmiddels overheen gezet, nu is ze mijn mooie meisje ?
Gewoon wennen.

Mijn zoon heeft ook een grote hoofdomtrek maar ik heb daar totaal geen moeite mee. Anderen zien het ook niet, het is dat ik het weet. 

Mijn zoontje heeft ook een groot hoofd (net als ik en meer mensen in mijn familie). Maar ik zie daar het probleem niet echt van? We hadden wat meer moeite dan gemiddeld met de halsopeningen van shirts en zijn daardoor wat langer in de enveloppehalzen blijven hangen en kijken naar grotere maat fietshelmen dan wanneer je ze uitzoekt op leeftijd enzo. Maar ik zie niets wat het hebben van een fijne jeugd in de weg staat.

Ik moet wel zeggen dat ik nu bij de echo blij was dat de volgende niet met zo'n groot hoofd verwacht wordt (wel nog steeds aanzienlijk groter dan gemiddeld), maar dat is vooral omdat ik er nog van moet bevallen (vorige keer werd een keizersnede)...

Mijn dochter is ook geboren met een wat groter hoofdje dan gemiddeld.. ze is inmiddels 11 mnd en je ziet er echt niks van. Toen ze net geboren was zag ik het wel maar anderen niet...

Terug
Bovenaan