Hoofdpijn & duizelig

<p>Hoi meiden,</p><p>Ik was even benieuwd of iemand dit herkent; ik heb al n paar dagen erge hoofdpijn, waarbij het erg veel duizelig aanvoeld. Ik wordt er ook erg misselijk van, maar geef niet over. Vannacht werd ik er wakker van en kon ik echt niet meer slapen. Als ik mijn ogen dichtdeed, leek het of alles tolde om me heen..</p><p>Nu is mijn dochtertje ziek, ze heeft 39,5 graden koorts. Dus ik dacht, zal het n griepje zijn, of herkennen meer meiden dit als een 'zwangerschapsverschijnsel'?</p>

Hoi,
Hoever zit je voor je NOD? 
Ik heb dinsdag/woensdag mijn eisprong gehad. Nu heb ik ook erge hoofdpijn duizelig en misselijk. Ik heb gelezen dat dit symptomen kunnen zijn van een bevruchting. Maar ik kan ook gewoon een griepje krijgen. 
Vervelend die onzekere dagen!

Ik moet maandag naar de verloskundige, dan zal ik het is even aankaarten. Misschien isd die bloeddruk of ijzertekort, dat is n goeie. 

Ik had ook last van duizeligheid. Had te lage bloeddruk. Je kunt als je echt duizelig voelt even op de bank liggen en je voeten hoger houden dan je hoofd. Mocht de vk inderdaad bevestigen dat het lage bloeddruk is, dan kun je een zakje zoute drop halen. 

Ja erge hoofdpijn en soms inderdaad beetje duizelig. Bij mij is t met vlagen, heb jij dit de gehele dag door? 
Had begrepen dat t erbij hoort maar begin toch beetje te twijfelen of t idd aan ijzer tekort ofzo ligt. 

Sommige vrouwen zijn wel gevoeliger voor hoofdpijn. 

Ik moet zeggen dat ik normaal ook al wel aardig wat hoofdpijn heb. Maar nu die duizeligheid erbij komt is het welleens lastig. Vooral al ik opsta of een snelle beweging maak wordt het vaak ff zwart voor mn ogen.
Maar mag over 10 dagen bloed prikken, en dan prikken ze ook op ijzer volgensmij dus dan zal ik het wel zien of het daar aan ligt :)  

Terug
Bovenaan