hoofdpijn en baby voelen

Hoi,

Ik ben nu 19,bijna 20 weken zwanger en heb de laatste weken zo'n ontzettende last van hoofdpijn.Hebben jullie dit ook,is dit normaal?Ik word er af en toe helemaal gek van.
En mijn vriend heeft de baby al meerdere malen gevoeld zegt íe maar ikzelf dus nog helemaal niet,hoe kan dit?
Misschien wel hele stomme vragen hoor,maar ja,dat schijnt zwangere eigen te zijn toch?,haha.Zegt mijn vriend af en toe die ook vind dat ik zo vergeetachtig en verstrooid ben.Maar ik las laatst dat dat vaker voorkomt bij vrouwen die zwanger zijn.
Nou tot zover maar weer.

Liefs Anne35 19wkn 5dgn.
 
beste anne,

ik ben nu zelf vandaag 15 weken in verwachting maar heb nu zelf pas last van kwaaltjes ik heb de 1e 3 maanden nergens last van gehad maar nu begint het gezeur pas ik wens je heel veel sterkte toe

veel liefs van shir
 
ik ben 18 wk en 6 dagen en heb ook zo'n last van hoofdpijn, ik word er gek van. Bij de laatste controle bij de vk was mijn bloeddruk goed ( anderhalve week geleden). Ik kom er zelfs niet van in slaap met als gevolg nog meer hoofdpijn.. lastig he. Ik probeer zoveel mogelijk rustig aan te doen, maar ja, op je werk draait wel alles door he.. Sterkte ermee hoor!
 
Het lijkt me wel vreemd dat je vriend de baby wel voelt en jij niet. Verwart hij niet je hartslag ofzo met de baby voelen? Eerst voelden wij aan de buitenkant alleen zo'n kloppend gevoel en dat was gewoon mijn bloed in mijn aderen.

Als je 19/20 weken bent, is het helemaal nog niet gek dat je de baby zelf niet voelt. Sommigen voelen de baby dan wel al maar anderen moeten tot 22 weken of nog wat langer wachten. En voor jezelf is het toch, volgens mij, echt altijd eerder te voelen dan aan de buitenkant!

En wat je hoofdpijn betreft: die zou ook kunnen komen doordat je te druk bent. Daar heb ik zelf tenminste last van als ik te veel probeer te doen. Sterkte hiermee!
 
hoi,

Hoofdpijn kan ook komen door bloedarmoede.
Ik heb de laatste tijd ook last van hoofdpijn, maar als ik naar bed ga en heb geslapen is het gelukkig weg.

En ja over de baby voelen, geen idee.
Als hij het kan voelen zou jij het helemaal moeten voelen.
Succes.
 
Terug
Bovenaan