hoofdpijn en flink geschrokken..

Nou nu net een heel verhaal geschreven, duw ik op een verkeerde knop, alles weg!!
Nou in het kort.

Al dagen hoofdpijn wat steeds erger wordt. Vannacht zelfs zo erg dat ik het liefst tegen de muur was gerend.. Met paracetamol en een koud washandje zakte het na een half uur iets af. Toen ik opstond was het minder maar nog niet weg. Toch maar de ha gebeld en moest komen. Urine, bloeddruk en hb gecontroleerd. Ze zouden me voor 5 uur terug bellen maar belde net al om kwart voor 1. Er zat een spoortje eiwitten in de urine en wilde dat ik de vk belde. Heb eerst even een potje zitten huilen.. Nou de verloskundige heeft me wel een beetje gerust gesteld.als je afscheiding bij de urine hebt heb je vaak ook eiwitten erin dus dat kan de uitslag verklaren., Mijn bloeddruk was niet te hoog dus waarschijnlijk niks aan de hand. Mochten de klachten erger worden dan moet ik terug bellen en anders donderdagmorgen controle. Moet me wel rustig houden en de klachten goed in de gaten houden..

toch weer een heel verhaal...

liefs..

Hee lieverd,

Wat een schrik zeg!! Goed dat je gelijk actie hebt ondernomen! Qua hoofdpijn weet ik (helaas) wat je bedoeld, hier heeeel vaak hoofdpijn en zelfs een tijdje geleden 3 helse weken van voorhoofdsholte ontsteking, dan wil je idd het liefste tegen een muur aanrennen......Blij te lezen dat ze je gelijk hebben onderzocht en dat je je zeer waarschijnlijk geen zorgen hoeft te maken maar even een vraag (een domme misschien) Wat betekend het dan, als er eiwt in je urine wordt aangetroffen?

Pas goed op jezelf en neem jezelf in acht meis.

Sterkte!! Hoop dat je je gauw beter voelt.

Liefs Lynn.

Zwangerschapsvergiftiging betekent dat be? Ik hoop dat het verder niks is hoor. Ik bedoel.... We moeten nog een poosje.... Is niet fijn onder streng toezicht in ziekenhuis. Maar van de andere kant, goed dat ze er zo op zitten!

Alles voor de baby. Ik hoop dat het met een sisser afloopt lieve meid! En dat je snel van die hoofdpijn af bent!

Liefs

Och meid, laat je goed in de gaten houden, meer kun je niet doen. Als het iets is dan zijn ze er vroeg bij.

Maar zo als de verloskundige al aan geeft nu is er nog niet veel om je zorgen te maken. Niet doen hè!

Heb ook heel veel hoofdpijn,schijnt bij mij toch iets hormonaals te zijn.Bij de eerste heb ik het vooral in de eerste weken van de zwangerschap gehad,en bij de tweede de hele zwangerschap.Ze noemden dat toen een soort van zwangerschapsmigraine.Nu bij de derde zwangerschap heb ik het helaas ook weer veel,maar gelukkig mag je als het echt niet meer uit te staan is gewoon twee paracetamols pakken.

Bedankt voor jullie berichten.
Probeer me maar rustig te houden en niet te druk te maken.

Lynn, eiwit in de urine kan duiden op zwangerschapdvergiftiging.

Donderdag naar de vk en dan zal ik wat meer weten.

liefs..

hey meis

flink schrikken dus! ik heb ook erg last van hoofdpijn soms ook zo erg dat je gewoon niet meer kunt nadenken en alleen maar in het donker in het bed wilt liggen. ik hoop voor je dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt. ik zou ff goed rust houden en alles goed in de gaten houden!

liefs! xxx

Terug
Bovenaan