hoofdpijn hoofdpijn en nog eens hoofdpijn!

pfff nou ik wordt sinds 2 dagen helemaal gek van de hoofdpijn! mijn bloeddruk was wel iets hoger,maar niet alarmmerend ofzo..130/86 normaal altijd rond de 110/60..
paracetamol helpt ook niet!
niet bepaald fijn dus!

groetjes kim

gaan zo eens ff proberen mn ogen dicht te doen..zie er gewoon scheel van!
maagzuur ja daar heb ik ook flink wat last van,maar meneer zit ook al wat voor kwa groei en bijna tegen mn midderif aan nu..mn ribben zijn ook al slachtoffer geworden van het getrap..denk dat ik nog wel een gekneusde rib ervan krijg als hij zo doorgaat :-(
en ook die jankbuien ken ik! pff kan om alles janken..voel me soms een echte drama queen,terwijl ik normaal echt een nuchter iemand ben haha.

Ik weet wat het is hoofdpijn,ik heb zelf al jaren last van migrane/spanningshoofdpijn,en bij mij werkt een paracetamol ook niet meer,m,n zware medicijnen,tramadol mag ik ook niet meer ivm zwangerschap.
Weetje wat ik nog wel gebruik?tocothalin dat is een chinees huismiddeltje tegen bijna alles ook hoofdpijn!een paar druppels op je hoofd en dan proberen te ontspannen,dat wil nog wel eens helpen
je kan het gewoon bij de kruidvat kopen,mischien heb je er wat aan!
sterkte

Ik heb elke maand een dag of 3 hoofdpijn.
Idd niet bepaald prettig!
Verder erg last van maagzuur, maar dat zijn dan ook gelijk alle kwalen dus ik ben tevreden!!

Groetjes,
Anne

Hoofdpijn jaaaa ik heb er toevallig gister en vandaag ook flink last van :( verlosk. zei vorige x veel drinken maar heb al heel de waterleiding leeggedronken!!! Tis echt irritant jaaa...

Beterschap dames met hoofdpijn!!!

Groetjes Joyce

Ik heb ook veel hoofdpijn gehad en dan bovenop mijn hoofd. Inderdaad veel drinken lijkt tot nu toe te helpen!

Terug
Bovenaan