Hoofdpijn, kramp en iets leuks!!!

Hoi meiden,

Nou ik geloof dat het echte zwanger zijn hier ook gaat beginnen :-(!!
Heb al de hele week last van hoofdpijn en enorme krampen in mijn benen ('s nachts) Vooral die kramp is onwijs naar. 3 keer per nacht moet mijn vriend eruit om mijn benen te masseren. Doet echt zeer, en ik ben geen mietje hoor. Maar goed, ook mijn broek gaan zo langzaam aan knellen, dus ik zal er binnenkort toch aan moeten geloven, de zwangerschapskleding.
Maar ook iets leuks en totaal anders... ik ben gister naar het verassingsconcert van Robbie Williams geweest. Zo dat was toch gaaf!!! Het duurde maar een uurtje en dat was dan wel jammer, maar het was absoluut de moeite van het naar A'dam rijden waard!! Geweldig!!!
En ik denk dat onze dochter ook fan is, want ze heeft daarna nog een uur na liggen stuiteren haha!!

Liefs Sonja

oooh.. ik ben zooo jaloers!

niet op je kramp en hoofdpijn hoor.. maar t feit dat jij na robbie williams bent geweest! k was dr zooooooooooo graag heen gegaan...

maar euh.. succes met de kramp en hoofdpijn.. keb er gelukkig nog geen last van.. ma merk wel dat t slapen steeds slechter gaat omdat k gewoon geen houding meer kan vinde die we allebei leuk vinde:p

liefs!

Supercool, Robbie Williams!!!!! Gaaf hoor!!!!

Wel balen van die kramp en hoofdpijn. Als de hoofdpijn echt niet te harden is, kun je best een paracetamolletje nemen hoor, dat kan helemaal geen kwaad. Tja, die kramp, ik krijg dat meestal de laatste drie maanden van de zwangerschap, dus nog twee weken te gaan, en dan moet ik er ook aan geloven....

Terug
Bovenaan